اصفهان شرق

«شهید حججی» تمام معادلات دشمن را برهم زد/ «انتقامی سخت» در انتظار داعش است

کدخبر: 142024
1396/05/30 در ساعت 11:04

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید‌ناصر موسوی‌لارگانی با بیان اینکه انتقامی سخت در انتظار داعش است، اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که سپاه پاسداران انتقام سختی را از داعش به خاطر ریختن خون این شهیدان بزرگوارمان خواهد گرفت. در زمانی که دشمنان با رسانه‌های ارتباط جمعی خود خوراکی ناسالم را برای افکار جوانان ما تهیه کرده بودند، شهید حججی با شهادتش تمام معادلاتشان را به‌هم زد و بار دیگر همبستگی و اتحاد را در جامعه زنده کرد.

موسوی لارگانی پیرامون اقدامات اخیر تروریستی داعش و با امیدوار بودن به قطع حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا از داعش، گفت: با وجود حادثه‌های تروریستی که در اروپا به وجود آمده و داعش مسئولیت آن را پذیرفته، امیدواریم حمایت‌های بیگانگان از این گروهک تروریستی پایان یابد. داعش اکنون در تنگنا قرار گرفته و اعضای ‌آن چاره‌ای جز بازگشت به کشورهای خود ندارند.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان تصریح کرد: زمانی که داعش در تنگنا قرار می‌گیرد، می‌گویند باید اجازه دهید آن منطقه را ترک کنند اما فکر آن را نمی‌کنند که این کار سبب می‌شود به خاطر خوراک‌های فکری که به این جنایتکاران داده شده، حتی اگر به کشورهای خود بازگردند نیز دست از انجام اقدامات تروریستی بر ندارند.

وی در ادامه با زیر سئوال بردن اقدامات به ظاهر ضد تروریستی آمریکا گفت: کشورهای اروپایی و آمریکای جنایتکار که به بهانه مبارزه با داعش به مقر نیروهای مدافع حرم حمله می‌کنند و آن‌ها را بمباران می‌کنند و مردم سوریه را هدف قرار می‌دهند،  اگر  قصد نابودی داعش را داشتند با منسجم و یکپارچه شدن با نیروهای عراقی و مدافع حرم تا کنون این گروه تروریستی را ریشه کن کرده بودند.

موسوی‌لارگانی با قدردانی از شهدای مدافع حرم افزود: حضرت امام (ره) در اوایل انقلاب در بحث شهادت شهید مطهری فرمودند: «هر کس از ما را بکشید ما مقاوم‌تر خواهیم شد»، شهدا با اهدای خون خود سبب ایجاد اتحاد و انسجام بین مردم می‌شوند و خون این شهید عزیز اتحاد و انسجام در سراسر کشور را ایجاد می‌کند و همین‌طور سبب ظهور و بروز روحیه جهادگری و جهادی بین مردم و به ویژه نسل جوان ما شد.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به هدف‌گیری دشمن بر روی نسل جوان گفت: دشمنان بر روی نسل جوان ما  بسیار سرمایه گذاری می‌کنند، از جمله در بحث رسانه‌های ارتباط جمعی که سعی در دور کردن فکر آن‌ها از اسلام و روحیه جهادی و شهادت را دارند. اما این شهید با شهادتش سبب شد خیلی از جوانان ما به خود بیایند و با حضورشان در مراسم‌های این شهید بیان کنند که ماهم آماده‌ایم در مسیری که شهید حججی و امثال حججی‌ها قرار گرفتند قدم بگذاریم.

موسوی‌لارگانی با بیان که خون پاک این شهید اتهامات بی اساس مطرح شده نسبت به سپاه پاسداران را پاک کرد، گفت: خون شهید حججی سبب شد، این حقانیت ثابت شود و موضع گیری‌های نادرست در قبال سپاه پاسداران از بین برود.

وی با اشاره به ماهیت میثاق‌نامه تهیه شده در مجلس با عنوان میثاق‌نامه با شهید حججی تصریح کرد: بعد از شهادت این شهید بزرگوار نمایندگان مجلس شورای اسلامی میثاق نامه‌ای را تهیه کردند، این میثاق نامه برای پیمان و ادامه راه این شهید و اصل موضوع حمایت از راه و خون شهید و عرض تبریک و تسلیت از طرف مجلس شورای اسلامی به خانواده شهید حججی بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان افزود: در حقیقت ملت ایران در زمینه  شهادت این شهید بزرگوار سنگ تمام گذاشت و در جای جای این کشور مراسم‌های با شکوهی برگزار شد و مردم در استان‌های مختلف میزبان خانواده معظم این شهید گران قدر بودند. جا دارد که از مردم هم تقدیر شود که این‌گونه حق مطلب را در حمایت از این شهید و راه شهدا به جا آوردند.

انتهای پیام/تسنیم