اصفهان شرق

ادعای کشف پیکر شهید جاویدالاثر حاج محمود شفیعی تکذیب شد

کدخبر: 141965
1396/05/29 در ساعت 17:18

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز خبری در شبکه های مجازی از قبیل تلگرام منتشر شد که خانواده و دوستداران شهید جاویدالاثر حاج محمود شفیعی را برای مدت زمان اندکی خوشحال کرد و شاید دو نازدانه این شهید بزرگوار نیز از خبر منتشر شده، به فکر خوش آمد گویی برای بابای مدافع حرمشان افتادند.

چندین کانال خبری خبر زیر را منتشر کردند:

بنابر اخبار واصله و غيررسمي پیکر پاك و مطهـر [جاویدالاثر] مدافع حرم شهـيد محمود شفیعی اعزامي اسلامشهـر، پس از شناسایی و تبادل به خاک میهن اسلامی بازگشت.
تکذیب خبر بازگشت پیکر شهید حاج محمود شفیعی

همسر شهید حاج محمود شفیعی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه از زمانی که خبر بازگشت حاج محمود را شنیدم، پیگیری بسیاری در این رابطه انجام دادم، گفت: پس از نشر این خبر در برخی شبکه های اجتماعی و تلگرامی، با تهران تماس حاصل کردم ولی تهران این خبر بازگشت پیکر حاج محمود را تکذیب کرد.

رقیه طاووسی افزود: طبق گفته تهران، اگر پیکر شهیدی به دست نیروها برسد، شناسایی شهدا نیاز به زمان دارد و این منوط به این نیست که با پیدا شدن پیکر مطهر شهدای مدافع حرم، سریع اخبار به صورت غیر رسمی منتشر شده و خانواده شهید دچار سردرگمی شوند.

وی اظهار کرد: خانواده شهدا، عزیزانشان را تقدیم به اسلام کرده اند و قطعا دوست دارند خواسته شهید محقق شود، قطع به یقین اگر خواست خدا باشد، پیکر همسرم باز می گردد وگرنه در این رابطه دل را به خواست همسرم مبنی بر جاویدالاثر شدنش داده ام.

طبق آخرین اطلاعات تعدادی پیکر تبادل و تفحص شده است که حداقل زمان برای مشخص شدن نتایج DNA بیست الی سی روز است و ادعای کشف پیکر شهید جاویدالاثر حاج محمود شفیعی توسط مقامات مربوطه قویا تکذیب شد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق