سرویس: اخبار شهرستان 15:58 - یکشنبه 29 مرداد 1396

با حضور رئیس هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد؛

کوهگشت تخصصی بانوان فوتبالیست شهرستان اصفهان به نام شهید محسن حججی

کوهگشت بازیکنان فوتسالیست آکادمی تخصصی بانوان شهرستان اصفهان در حضور رضا دهقان رئیس هیئت فوتبال و به میزبانی هیئت کوهنوردی بخش جلگه به نام و یاد شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، آکادمی تخصصی فوتسال بانوان شهرستان اصفهان در حالی که چند صباحی از آغاز به فعالیت آن می گذرد، صبح امروز در روزی پر نشاط با بازیکنان و مربیان خود با حضور در منطقه سلسله کوه های سره در گردنه ملا احمد ضمن فعالیت فرهنگی ورزشی با طبیعت بکر و زیبای خالق بی همتا در این منطقه آشنا شدند.

این کوهگشت که به میزبانی هیئت کوهنوردی بخش جلگه صورت پذیرفت با حضور مسئولان هیئت فوتبال استان و شهرستان اصفهان به کار خود پایان داد.

امان اله حداد رئیس هیئت کوهنوردی بخش جلگه که میزبان این عزیزان و خانواده های آنان بود، ضمن قدردانی از حضور خانواده ها، این کار فرهنگی ورزشی را تقدیم به خانواده شهید مدافع حرم سردار شجاعت محسن حججی کرد.

رضا دهقان رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان که مهمان افتخاری این کوهگشت بود ضمن قدردانی از برگزار کنندگان در مورد نحوه فعالیت و نوع عملکرد اکادمی تخصصی فوتسال بانوان شهرستان اصفهان و برنامه های اتی این هیات در مورد آکادمی دقایقی به سخنرانی پرداخت.

اما مهمان افتخاری دیگر این همایش سید هادی موسوی معاون دبیر هیات فوتبال استان اصفهان بود که ضمن تجلیل از فعالیت رو به رشد بانوان آرزوی موفقیت این عزیزان را داشت.

این همایش در منطقه کوهای فلات مرکزی ایران واقع درگردنه ملا احمد و کوه سره در امام زاده سلطان نصیر برگزار گردید تا ضمن فعالیت ورزشی فعالیت فرهنگی این کار نیز صورت پذیرد.

نیکدستی امور بانوان هیات فوتبال شهرستان اصفهان و مسئول فنی این آکادمی نیز ضمن ابراز خرسندی از این فعالیت اینگونه برنامه ها را در اولویت کاری آکادمی دانست و گفت: به زودی در اردویی دو روزه به یکی از استان های کناری اصفهان نیز عزیمت خواهیم کرد و در مسابقاتی بازیکنان اکادمی را محک خواهیم زد.

اما این کوهگشت که با حضور ۵۰ بازیکنان ۸ تا ۱۶ سال اکادمی و خانواده های انان برگزار شد، ضمن طبیعت گردی صعود به قله نیز داشت که توسط چندی از حاضرین صورت گرفت.

مهمانان دیگر این همایش خانواده های بازیکنان و همچنین آقایان هاشم زاده و ناظمی از مسئولین هیات فوتبال شهرستان اصفهان بودند که به همراه بازیکنان روز پر نشاطی را سپری کردند.

این حرکت زیبای فرهنگی ورزشی با احترام به کلیه خانواده های شهدای گمنام حرم تقدیم به خانواده محترم شهید محسن حججی شد.

انتهای پیام/ ج

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.