سرویس: اجتماعی 17:05 - یکشنبه 29 مرداد 1396

استاندار اصفهان:

تقدیر از ساخت پروژه منحصر به فرد «استقلال»/ شهردار اصفهان در تراز ملی باشد/ منتظر دود سفید از جلسات شورای پنجم هستیم

استاندار اصفهان گفت: یک ایده خلاقانه‌ای در 4 ورودی شهر اصفهان قرار است اجرا شود که در پروژه میدان استقلال برای اولین بار در کشور اجرا شد؛ در این طرح مردم در زمان ورود به این شهر از طریق این درگاه وارد تونل نوری می‌شوند که این اقدام منحصر به فرد است.

به گزارش اصفهان شرق، رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اصفهان اظهار کرد: خسته نباشیدی به تمام کسانی که پروژه میدان استقلال نقش داشتند می‌گویم؛ در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان در طول مسیر فرودگاه تا میدان امام (ره) رئیس‌جمهور گفت که بهتر است درگاه ورودی شهر اصفهان بازسازی شود چرا که در شان اصفهان نیست.

وی افزود: با توجه به مطالعاتی که انجام شد فهمیدیم شهرداری روی این موضوع اقداماتی انجام داده که باعث خوشحالی همه ما شد و قرار شد تاز 11 ورودی شهر اصفهان 4 ورودی بازسازی شوند که این اقدام انجام شده و در آینده نزدیک ما 4 ورودی شهر اصفهان را در شأن مردم اصفهان بازسازی خواهیم کرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پروژه‌های شهری جزو مشکل‌ترین پروژه‌های عمرانی در تمام دنیا هستند چرا که موقعی ما جاده‌ای را دور از جمعیت می‌سازیم اما موقعی است که در داخل شهر می‌خواهیم یک پروژه را پیاده کنیم؛ به طور مثال در منطقه ورودی دانشگاه صنعتی اصفهان در هر ساعت 10 هزار خودرو وارد اصفهان می‌شود بنابراین انجام یک پروژه در این منطقه بسیار مشکل است و هزینه‌های سنگینی را به همراه دارد.

وی تأکید کرد: واقعاً باید خداقوت و تبریک به شهرداری گفت چرا که به لحاظ‌های مختلف از جمله زمان، هزینه، ساخت و غیره پروژه میدان استقلال بسیار خوب و پرقوت ساخته شده است.

زرگرپور ادامه داد: نکته‌ای که از همه مباحث مهم‌تر است این است که یک ایده خلاقانه‌ای در 4 ورودی شهر اصفهان قرار است اجرا شود که در پروژه میدان استقلال برای اولین بار در کشور اجرا شد؛ در این طرح مردم در زمان ورود به این شهر از طریق این درگاه وارد تونل نوری می‌شوند که این اقدام منحصر به فرد است.

وی اضافه کرد: دوره چهارم شورای اسلامی اصفهان بیش از 4 سال اصفهان را همراهی کردند و پیگیر مسائل اساسی کلان‌شهر بودند که شهردار اصفهان هم یک جوان خلاق، مبتکر بود که تلاش شبانه روزی برای شهر اصفهان گذاشت.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم در شهرهایی که به شهردار فعلی اصفهان پیشنهاد شده اقدامات این فرد در آن شهرها هم ادامه پیدا کند.

زرگرپور ادامه داد: هر روز منتظر دود سفید از جلسات شورای پنجم هستیم که ببینیم چه فردی برای قرار گرفتن در سمت شهردار قرار می‌گیرد باید توجه داشت که شهردار اصفهان در تراز و شأن شهر اصفهان و ملی باید انتخاب شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.