سرویس: اجتماعی 16:06 - شنبه 28 مرداد 1396

دانشجوی حقوق دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی:

خون شهید حججی وحدت ملت ایران را به دنبال داشت/ دولت باید تا سال ۹۹ فقر را ریشه‌کن کند

ساعی حاجی میرسعیدی، دانشجوی حقوق دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته هرند اصفهان گفت:خون شهید حججی وحدت ملت ایران را به دنبال داشت.

به گزارش اصفهان شرق، سید ساعی حاجی میرسعیدی، دانشجوی حقوق دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته هرند اصفهان ضمن تبریک و تسلیت شهادت محسن حججی گفت: وحدت و عزم آحاد ملت ایران برای ریشه‌کن کردن تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها، از برکات خون این شهید بزرگوار است.

میرسعیدی با انتقاد از میانگین بالای سنی وزرا در دولت دوازدهم گفت: این مسأله جای انتقاد دارد که چرا به جوانان انقلابی و متعهد اعتماد نمی‌شود؟ در صدر اسلام رسول خدا (ص) جوانی به نام اسامه را به فرماندهی سپاه اسلام برگزید، درواقع قصد ایشان این بود که به اصحاب بفهمانند که مناصب و مقام‌های اجتماعی لیاقت و کاردانی می‌خواهد و در گرو سن و سال بالا نیست. همچنین در ۸ سال دفاع مقدس نیز در آن جبهه‌های مشکل به جوانان مؤمن اعتماد شد و بسیاری از امور مهم در جبهه‌ها به آنان محول شد که یکی از دلایل اصلی پیروزی ما در جنگ تحمیلی نیز همین موضوع بود.

وی افزود که ریاست محترم جمهور و وزرای پیشنهادی ایشان وعده‌های خود را فراموش نکنند. آقای روحانی در صحن علنی مجلس عنوان کردند که با اجرای این برنامه‌ها تا سال ۹۹ وضعیت معیشتی حدود ۱۰ میلیون نفر از اقشار آسیب‌پذیر بهبود ۵ برابری داشته و فقر بطور مطلق ریشه‌کن خواهد شد. یا در جای دیگری اظهار کردند که اگر می‌خواهید همه تحریم‌ها با جهان حل شود به ما اجازه دهید به قدرت رویم. یا وعده‌های وزرا در باب نوسازی بافت فرسوده و ایجاد شغل و جذب سرمایه و موراد دیگر. مردم همه این موارد را به خاطر داشته باشند و از دولت و کابینه مطالبه کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.