سرویس: اخبار شهرستان 16:00 - پنجشنبه 26 مرداد 1396

فرماندار شهرستان اصفهان:

لزوم حرکت جهادی برای تغییر چهره شهر زیار/ مسئولان برای اعتلای شهر تلاش کنند

رضوانی گفت: انصافا کارهای خوبی در شهر زیار انجام شده است ولی حرکت جهادی برای تغییر چهره شهر زیار لازم است.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار شهرستان اصفهان پیش از ظهر امروز در جلسه افتتاحیه مرکز فنی معاینه خودرو شهر زیار با بیان اینکه مسئولان به عنوان خادمان مردم باید دین خود را ادا کنند، گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و در همه عرصه های نظام، از دفاع مقدس تا دفاع از حرم حضور داشتند و امروز مسئولان باید خود را خادم این مردم دانسته و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به کار گیرند.

احمد رضوانی اظهار کرد: انصافا کارهای خوبی در شهر زیار انجام شده است ولی حرکت جهادی برای تغییر چهره شهر زیار لازم است زیرا این شهر استحقاق رشد و اعتلای بیشتری را در همه زمینه ها دارد.

وی با ذکر اعتبارات اختصاص یافته به شهر زیار، افزود: اعتبارات شهرداری زیار بالغ بر 550 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی برای عمران این شهر امسال اختصاص یافت و پیگیری های خوبی برای استقرار برخی ادارات و ارگان ها به این شهر را در برنامه های خود داریم.

فرماندار شهرستان اصفهان با تاکید بر آنکه در حد توان خود پیگیر مسائل شهرستان هستم، خاطر نشان کرد: ایجاد بانک ملی یکی از نیاز های شهر زیار است که باید مد نظر مسئولان قرار گرفته و در خصوص آن پیگیری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره کوتاه به افتتاح مرکز معاینه فنی خودرو سبک در شهر زیار بیان کرد: همکاری مردم و این مرکز در جهت حفظ اعتلای سلامت شخص مردم است و همه باید برای حفظ امنیت جانی و همچنین حفظ محیط زیست تلاش کنیم و به رفع عیب خودروی شخصی بپردازیم.

مدیریت مرکز معاینه فنی خودروی سبک شهر زیار ضمن تشکر از همکاری شهرداری و شورای شهر زیار در بهره برداری از این مرکز فنی گفت: استفاده از خودرو اجتناب ناپذیر است و باید هر فرد تلاش کند که مسیری ایمن برای خود و دیگر شهروندان فراهم آورد و قطع به یقین معاینه فنی خودرو یکی از مراحل مهم در این زمینه است.

علی احمدیان اظهار کرد: حدود معاینه فنی به صورت سراسری تحت یک سیستم یکپارچه انجام می شود و راهنمایی و رانندگی نظارت ویژه ای بر آن دارد و در این زمینه مرکز معاینه فنی شهر زیار نیز یکی از اعضای این سیستم بزرگ کشوری است.

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروی سبک و موتور سیکلت در فاز اول با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

شهر زیار در فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر اصفهان و در منطقه براآن جنوبی واقع شده است.

انتهای پیام/ ش

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.