اصفهان شرق

داعش با حضور رزمندگان فاطمیون در سوریه احساس خطر می کند/ دفاع از حریم اسلام افغانی و ایرانی نمی شناسد

کدخبر: 141627
1396/05/26 در ساعت 03:45

به گزارش اصفهان شرق، چه دل انگیز که نیروهای افاغنه با عشق دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مهاجرت دیگری دست زد و چه زیبا مصداق واژه قرآنی مهاجران به سمت خدا را معنا کردند.

عشق و علاقه رزمندگان تیپ فاطمیون برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)، تا اندازه ای است که با وجود تعدد شهدای مدافع حرم، هنوز از علاقه نیروها در اعزام به سوریه، کم نشده است و حلاوت زیارت حرم حضرت زینب(س) را با هیچ چیزی در دنیا عوض نخواهند کرد.

رزمندگان فاطمیون از خانه و خانواده گذشتند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص نزد پرورگار بردند تا جایگاهی بس با عظمت پیدا کنند.

لزوم حضور مدافعان حرم فاطمیون در کنار نیروهای ایرانی تا اندازه ای است که متحدالشکل به مبارزه علیه داعش پرداخته اند و در دفاع از جبهه مقاومت هیچ گاه ساکت ننشستند ولی چه بسا دشمن باز هم به سوء استفاده از رفتارهای صبورانه همسر و مادر شهدا؛ هر روز بهانه ای را برای این قشر شهید داده پدید آورده است و به فکر خودش می خواهد با ایجاد رعب و وحشت، به شبهه وسیعی دست زند.


*آرزوی نیروهای فاطمیون، حرکت حول محور ولایت فقیه «حضرت امام خامنه ای مدظله العالی» است

یکی از رزمندگان مدافع حرم که سابقه طولانی در دفاع از حرم زینب(س) دارد، گفت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به وحدت بین نیروهای فاطمیون و ایرانی دریغ نمی کند زیرا می داند اگر وحدت در بین نیروهای مدافع حرم نباشد، نمی توان شاهد سرکوب کامل تکفیر و داعش بود.

سید مهدی حسینی با اشاره به اینکه نیروهای افغانی در دفاع از حریم اسلام، همانند دیگر مدافعین حرم، تا پای جان خواهند ایستاد، افزود: مردم کشور ایران حول محور ولایت برای دفاع از حریم اسلام وارد عمل شده اند تا نشان دهند برای دفاع از دنیای اسلام باید از سَر گذشت تا سرگذشتی مورد پسند حضرت زهرا(س) شامل حالشان شود.

وی با بیان اینکه آرزوی حضور نیروهای فاطمیون حول محور ولایت فقیه «حضرت امام خامنه ای مدظله العالی» در این چند سال قوت گرفته است، اظهار کرد: داعش نماد تکفیری در عراق و سوریه است و رزمندگان فاطمیون می خواهند زیر علم ولایت فقیه خود را به سوریه رسانده و از حریم اسلام دفاع کنند؛ زیرا متوجه شده اند که اگر جامعه ای حول محور ولایت حرکت کند، عزتمند می شود.

حسینی با اشاره به برخی شبهه افکنی دشمنان و بیان مطالبی که چرا افاغنه برای دفاع به افغانستان نمی روند و سوریه را انتخاب کرده اند، خاطرنشان کرد: برای نیروهای غیور فاطمیون، آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، دفاع از جبهه مقاومت و حریم اسلام و اهل بیت است و در این خصوص نیروهای فاطمیون نقش موثری را در نبرد با داعش ایفا کردند.


*کمک به جبهه مقاومت هدف اصلی حضور فاطمیون در سوریه

یکی از فرماندهان مدافع حرم در گفتگویی با بیان اینکه سرسلسله تکفیری ها در قالب داعش در سوریه و عراق است، تاکید کرد: خاکریز اول جبهه مقاومت در سوریه و عراق بوده و به این خاطر حضور نیروهای افغانی که ارادت خاصی به اهل بیت دارند، در سوریه برای کمک به جبهه مقاومت چشمگیر است.

وی هدف اصلی حضور همه رزمندگان در عراق و سوریه را نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف عنوان کرد و گفت: آرمان نهایی رزمندگان اسلام، بودن در کنار امام زمان(عج) است و قطعا مدافعان حرم از تمام فرقه ها در کنار همدیگر برای سربلندی اسلام ناب محمدی به دفاع می پردازند.

جانباز مدافع حرم با اشاره به حضور ارزشمند نیروهای فاطمیون در سوریه، خاطرنشان کرد: نیروهای افغانی تجربه جنگ شهری را دارند و به این خاطر با حضور خود در سوریه می توانند تهدید بزرگی برای داعش باشند زیرا هدف همه ما سربلندی جهان اسلام است.

وی با توجه به اینکه مهم ترین عامل پیروزی ما ولایت فقیه است، گفت: افغانی ها به این نتیجه رسیدند که تنها عامل پیروزی حق بر علیه باطل، بهره گیری از رهنمودهای گهربار ولایت فقیه است و در این رابطه زیر علم ولایت از ظرفیت خود برای دفاع از حریم اسلام وارد شدند.

رزمنده مدافع حرم با اشاره به فعالیت مثمر ثمر فاطمیون در نبرد با داعش، افزود: هر جا لشگر فاطمیون وارد عمل شد، ترس و هراس بسیاری بر داعش پدید آمد و قطعا این تلاش برای پیروزی جبهه مقاومت تا نابودی اسرائیل از سوی برادران افغانی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش فاطمیون همپای رزمندگان ایران در سوریه است و افاغنه از جمله نیروهایی هستند که از ابتدای بروز جنگ در سوریه حضور داشته و خدمت می کنند و می توان با جدیت گفت که رزمندگان فاطمیون به این واسطه ساماندهی خوبی را برای نبرد آماد ه دیده اند.


*عشق به امام خمینی(ره)، ملیت نمی شناسد

محمد داوود حیدری پدر شهید حمید حیدری از شهدای فاطمیون مدافع حرم گفت: خداوند سایه مقام معظم رهبری را از سر کشور کم نکند و طول عمر بابرکت به ایشان عطا کند زیرا امروز خلاء نبود امام راحل را ایشان جبران می کند و حضورشان برای همه ما ارامش بخش است.

پدر شهید تاکید کرد: پسرم در حد توانش، کار و زندگی در اصفهان داشت و اصل و فرع حضورش در سوریه دفاع از حریم ال الله بود و این در پاسخ به کسانی است که می گویند مدافعان حرم برای دریافت پول راهی سوریه شدند که قطعا باید به خانواده شهدا جواب بدهند.

*ارادت خاص شهیدان فاطمیون به حضرت زینب(س) مثال زدنی است

فاطمه رحیمی دختر شهید مدافع حرم فاطمیون در پاسخ به افرادی که می گویند؛ مدافعین حرم برای پول به سوریه می روند؛ گفت: پدرم شب رفتن آنقدر عجله داشت که یادش رفت از بچه ها خداحافظی کند، شوق حضرت او را از دنیای درونی و بیرونی خارج کرده بود تا به وصال واقعی برسد.

وی اظهار کرد: رزمندگان برای شهادت آماده هستند و قطعا شوق رسیدن به هم نشینی با اهل بیت(ع)، آنها را در دفاع از اسلام در برون مرزها مصمم تر کرده است.

فاطمه خاطرنشان کرد: ای کاش روزی همه متوجه حضور ارزشمند مدافعان حرم فاطمیون در سوریه شوند زیرا علاقه قلبی افاغنه به اهل بیت غیر قابل توصیف بوده است.

 

انتهای پیام/ زهرا شجاعی