اصفهان شرق

شهادت شهید حججی عزم ملت ایران در دفاع از حریم اسلام را راسخ تر کرد

کدخبر: 141624
1396/05/26 در ساعت 01:21

مسئول حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهر اژیه در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه مدافعان حرم مقتدرانه در دفاع از حریم اسلام در برون مرزها حاضر شده اند، گفت: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه وجود دارد را مدیون تمامی شهدا هستیم؛ مخصوصاً رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان مدافع حرم که چند صد کیلومتر دورتر از مرزها در حال جنگیدن هستند.

عباس قدرتی با بیان اینکه امروز مسئله اسلام جهانی شده است و هر جایی که دشمن اسلام بخواهد قد علم کند و به اسلام ضربه بزند ما باید حضور داشته باشیم؛ اظهار کرد: ما باید در مواقع نیاز، به دفاع از اسلام بپردازیم و از مظلومان دفاع کنیم و برای اینکه بتوانیم رزمنده خوبی برای امام زمان(عج) باشیم باید تمرین کنیم که در تمامی صحنه ها و تمام مکان ها حضور داشته باشیم.

مسئول بسیج شهر اژیه افزود: جنگیدن در سوریه و عراق کاملاً مربوط به امنیت ما است و اگر این رزمنده ها نبودند، ممکن بود که داعش در قلب ایران به انجام جنایات خود مشغول می شد و همه ما وظیفه داریم قدردان خون شهدای مدافع حرم باشیم و اگر قدردان نیستیم لااقل نمک به زخم خانواده شهدا نریزیم و دل رهبر انقلاب را به درد نیاوریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از هر جهت ناتوان هستند و حتی به اسیر رحم نمی کنند، بیان کرد: شهدایی که در سرزمین غربت جان داده اند و حتی ممکن است دشمنان داخلی با صحبت های ناروا نمک بر زخم خانواده آنان بپاشند، در اوج مظلومیت هستند ولی صلابت زیبای خود را تا ابد در نزد دشمنان حفظ می کنند، نظیر شهید محسن حججی که عزت را به کشور داد و به همه فهماند که داعش ضعیف تر از آنچه که فکرش را میکنید است و حتی از اسیر ایرانی می ترسید و سر از بدن مطهرش جدا کرد.

قدرتی گفت: دشمن فکر می کرد با نشان دادن این تصاویر، عزم از سپاه اسلام برداشته می شود و یا مخالفت های داخلی با حضور در سوریه شدت می گیرد ولی برکت خون همین شهید باعث شد ملت ایران متحد تر و با عزمی راسخ تر از مدافعین حرم پشتیبانی کنند و در خواست ها برای اعزام به سوریه بیشتر شود و این بهانه ای شد تا داعش به نابودی خود نزدیکتر گردد همانطوری که فرماندهان سپاه قول دادند که بساط داعش را جمع کنند.

وی تاکید کرد: به زودی به لطف خدا، شاهد آزادی سرزمین های مسلمان نشین خواهیم بود و نابودی داعش خونخوار که وابسته به امریکا است را با چشمان خود خواهیم دید.

مسئول اسبق فرهنگی در سپاه خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم ببینند شهید حججی، جان خود را برای اسلام گذاشت و ما باید به وصیت نامه و راهی که برای آن از کشور به برون مرزها رفته اند توجه کنیم و با حفظ حجاب و حیا نشان بدهیم قدردان خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی