سرویس: اجتماعی 16:43 - چهارشنبه 25 مرداد 1396

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان

مجموعه پلیس اصفهان در ۵ سال اخیر عملکرد موفقیت آمیزی داشت

سردار آقاخانی مجموعه پلیس اصفهان را مجموعه‌ای زنده، پویا و هوشمند برای خدمت به شهروندان عنوان کرد و گفت: استان اصفهان در پنج سال اخیر در پلیس‌های مختلف رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در سالن کوثر ارتش اصفهان در آئین تودیع و معارفه فرماندهان این مجموعه انتظامی در استان، اظهار کرد: در نظام اسلامی پست و مقام به‌خودی‌خود ارزشمند نیست ولی آنچه به آن ارزش می‌بخشد خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

سردار عبدالرضا آقاخانی بابیان اینکه پست میزان نیست و این مقام‌ها تمام‌شدنی است، گفت: انسان باید بداند باید روزی پاسخگوی عملکرد خود باشد بنابراین باید قدردان خدمت به مردم در نظام اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه در سال 91 به‌عنوان سربازی کوچک عهده‌دار فرمانده انتظامی استان اصفهان شدم، گفت: می‌دانستم کار سنگینی بر عهده‌ام گذاشته شد.

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان با اشاره ای کوتاه از فعالیت خود در این سمت، اظهار کرد: مجموعه عقیدتی و سیاسی استان در تربیت نیروی انقلابی و دغدغه مند، برگزاری دوره‌های بصیرت، طرح مکارم الاخلاق، طرح سراج برای کارکنان وظیفه از جمله اقدام ها بوده است.

سردار آقاخانی بابیان اینکه در طول پنج سال بیش از 160 تن انواع مخدر کشف شد، گفت: کسب رتبه‌های اول و دوم در کاشف، کاهش کشته‌های جاده‌های برون‌ و درون شهری،‌ انهدام خطرناک‌ترین باندهای سرقت مسلحانه در کشور، افزایش کشف علمی جرائم با 300 درصد افزایش از دیگر عملکرد بوده است.

وی تاکید کرد: مجموعه پلیس اصفهان مجموعه ای زنده، پویا و هوشمند برای خدمت به شهروندان است و استان اصفهان در پنج سال اخیر در پلیس های مختلف رتبه های برتر کشوری را کسب کرده است.

فرمانده سابق انتظامی استان دعای خاص خانواده شهدا را کمک به رسیدن پلیس اصفهان به جایگاه های برتر کشوری عنوان کرد و افزود: امیدوارم خداوند ما را در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم ولایتمدار ثابت قدم بدارد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.