سرویس: جهادومقاومت 11:05 - چهارشنبه 25 مرداد 1396

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان

جان‌فشانی شهید حججی ما را به فطرت‌مان بازگرداند/ اولویت بسیج رسانه تربیت انسان‌های مومن و کارآمد است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: شهید حججی می‌تواند الگو کاملی برای تمام آحاد ملت بزرگ ایران باشد و با اقدامات شجاعانه خود ما را به فطرت‌مان بازگرداند.

به گزارش اصفهان شرق، رضا صفری با بیان اینکه شهید حججی الگوی کاملی برای ملت ایران و به ویژه جوانان این سرزمین است، اظهار داشت: اقدام شهید حججی سبب به وجود آمدن علاقه‌ای شدید نسبت به سرزمین‌مان در جوانان ما شده به گونه‌ای که هم‌اکنون شاهد الگوپذیری جوان از این شهید و راه پیموده شده توسط این بزرگوار هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقدام این شهید گران‌قدر سبب بیداری فطرت زیبایی دوستی ملت ما شد، افزود: شجاعت این شهید از اعتقادات و ارزش‌های والای این بزرگوار نشات می‌گرفت، شهید حججی سبب به وجود آمدن غروری ملی، در آحاد ملت بزرگ ایران شد.

رئیس بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به گوشه‌ای از خاطرات این شهید به نقل از مادر بزرگوارشان گفت: در ماه مبارک رمضان روزی در صحن حرم مطهر امام رضا (ع) مشغول دعا کردن بودم ناگهان پیامکی از پسرم دریافت کردم، با این مضمون: «مادر دعا کنید که من شهید شوم».

وی با قدردانی از روحیه شجاعت و شهادت طلبی این بزرگوار، در تبیین شخصیت شهید حججی بیان کرد: در زمانی که جز نامی از احترام به والدین در میان جوانان ما باقی نمانده‌است، این شهید در برابر پدر و مادر خود در آخرین دیدار تعظیم می‌کند و به بوسیدن پای این دو بزرگوار که چنین شخصیت والایی را تربیت کرده‌اند، می‌پردازد.

صفری با اشاره به برنامه‌های سازمان خود برای تربیت شخصیت‌های برجسته‌ای مانند امثال شهید حججی‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس فرموده‌ حضرت امام (ره)، رسانه دانشگاه عمومی است به همین خاطر، اولویت اصلی ما تربیت نیروهایی مومن و کارآمد در حوزه‌ رسانه است.

وی با اشاره به اینکه نام‌گذاری بلوار یا دانشگاهی به نام شهید حججی سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ او می‌شود، گفت: اگر کل کشور را با نام امثال این عزیزان و شهدای مدافع حرم مزین کنیم، باز هم نمی‌توانیم ادای دین کاملی را به حساب آورده باشیم اما همین اقدام نیز می‌تواند سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار مدافع حرم شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.