سرویس: دین و اندیشه 17:52 - سه شنبه 24 مرداد 1396

گفتگو با علیرضا باقری قورتانی رتبه سوم اذان کشور:

با قرآن می توان در سطح بین المللی نیز حرفی برای گفتن داشت/ همین بس که امام زمان(عج) از ما راضی باشد

رتبه سوم اذان کشور در مسابقات آموزش و پرورش گفت: با قرآن می توان در سطح بین المللی نیز حرفی برای گفتن داشت و انشالله بتوان به صورت تخصصی در این زمینه وارد شد.

رتبه سوم اذان کشور در مسابقات آموزش و پرورش در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه قرآن معرفت عمیقی را در زندگی کسی که به آن توسل پیدا کند، منتشر می کند، گفت: هر آن کس با قرآن انس گرفت، دیگر به کلامی دیگر غیر از کلام خدا نمی خواهد مانوس شود و قطعا آرامش قلبی قطعی از کلام خدا نشات می گیرد.

علیرضا باقری قورتانی با بیان فعالیت های قرآنی در مدت شش سال گذشته اظهار کرد: حدود شش سال است که وارد مسابقات قرآن شده ام و ابتدا در مسابقه مدرسه رتبه اول رو کسب کردم و سپس در ناحیه و در استان اول شده و به مسابقات کشوری در مشهد اعزام شدم.

وی با اشاره به اینکه بهترین زمان برایش حضور در محضر رهبر معظم انقلاب بود، بیان کرد: در سال ۹۴ توانستم رتبه دوم کشور را در مسابقات قرآن و عترت کسب کنم و در همان سال برای اجرا در محضر رهبر معظم انقلاب در قالب گروه تواشیح اعزام شدم؛ همچنین در این مسیر رتبه های دیگر استانی و کشوری را کسب کردم.

نوجوان قرآنی شرق اصفهانی با بیان اینکه در همه زمینه ها تشویق خانواده برای ادامه راه بسیار موثر است، افزود: در یک خانواده مذهبی زندگی می کنم و تشویق های خانواده موجب پیشرفتم شد.

وی که در سطح تخصص قرائت فعالیت داشت، گفت: به طور تخصصی قرائت قرآن کار می کنم و از آنجایی که این ندای ملکوتی در دین ما بسیار سفارش شده به این رشته رو آوردم.

باقری قورتانی با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانم در سطح بین المللی نیز با تمسک به قرآن حرفی برای گفتن داشته باشم، خاطرنشان کرد: با قرآن می توان در سطح بین المللی نیز حرفی برای گفتن داشت و انشالله حضرت صاحب الزمان(عج) از ما راضی باشند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.