سرویس: ورزشی 14:04 - سه شنبه 24 مرداد 1396

فیفا عربستان را محکوم کرد

پرداخت هزینه‌های تحمیلی، جریمه و غرامت نتیجه تصمیم سیاسی سعودی‌ها

فیفا فدراسیون فوتبال عربستان سعودی را در پی اتخاذ تصمیمات سیاسی در ورزش محکوم اعلام کرد و علاوه بر پرداخت هزینه‌های تحمیل کرده به نمایندگان ایران، محکوم به پرداخت جریمه و غرامت نیز شد.

به گزارش اصفهان شرق، با پیگیری‌های صورت گرفته و اعلام باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و تلاش فدراسیون فوتبال که از طریق استخدام وکلای بین‌المللی صورت گرفت، هزینه تیم‌های ایرانی که در جام باشگاه‌های آسیا در کشور ثالث بازی می‌کردند، بازگشت داده خواهد شد.

به دنبال شکایت فدراسیون فوتبال این موضوع در دادگاه CAS  بررسی شد و در پی آن فدراسیون عربستان سعودی به دلیل ممانعت از سفر نماینده‌های این کشور به خاک ایران به دنبال مسائل سیاسی محکوم شناخته شد.

طبق این حکم فدراسیون عربستان محکوم شناخته شد و علاوه بر بازگشت هزینه‌های گزافی که به نمایندگان ایران تحمیل کرده است، محکوم به پراخت غرامت و جرایمی شده است که حاصل این تصمیم سیاسی است.

حال باید منتظر واکنش کنفدراسیون آسیا بود و اگر کارشکنی از سوی آن‌ها صورت نگیرد، تمام هزینه‌ها به همراه غرامتی نمایندگان ایران که در چند سال اخیر در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های عربستانی در کشور دیگری میزبان بوده‌اند بازگشت داده خواهند شد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.