سرویس: اخبار شهرستان 00:52 - چهارشنبه 25 مرداد 1396

در جلسه دهیاران بخش بن رود و جلگه مطرح شد:

لزوم طرح های کاربردی برای ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه روستایی توسط دهیاران/ قدم میلیاردی برای ساخت بیمارستان ورزنه برداشته شد

معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دهیاران برای ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه روستایی، طرح های کاربردی تولیدی و اشتغال زایی ارائه دهند.

به گزارش اصفهان شرق،عصر امروز در جلسه دهیاران بخش بن رود و بخش جلگه که با حضور سعید رضا جندقیان معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات امامزاده سید محمد طالجرد شهر اژیه برگزار شد از هزینه 7 هزار و 900 میلیارد تومانی در عرصه های روستایی خبر داده شد.

در ابتدا به نمایندگی از دهیاران، دهیار جندان بخش بن رود، دهیار بخش جلگه و دهیار بخش کوهپایه هرکدام مشکلات خود را بیان کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: اعتباری بالغ بر125 میلیارد تومان برای شبکه های آب کشاورزی، شبکه سه و چهار، ساماندهی رودخانه زاینده رود، قنات روستاهای بخش بن رود، بخش جلگه و بخش جرقویه علیا اختصاص داده شده است.

حسن کامران افزود: از مبلغ یک و نیم میلیارد تومان از سه میلیارد بودجه تخصیص یافته بیمارستان 32 تخته خوابی شهر ورزنه در هفته آینده به حساب پیمانکار واریز و کار استارت خواهد خورد.

معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور عنوان کرد: از بدو تأسیس دهیاری ها در سال 1382 تا پایان سال 1395 مبلغی معادل 10 هزار و 800 میلیارد تومان در عرصه های روستایی توسط دولت هزینه شده است که 72 درصد آن یعنی رقمی معادل 7 هزار و 900 میلیارد تومان آن در دولت یازدهم بوده است.

سعید رضا جندقیانبیان از دهیاران خواست تا برای ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه روستایی، طرح های کاربردی تولیدی و اشتغال زایی ارائه دهند.

وی تأکید کرد: دولت از 5 میلیارد ریال تا 20 میلیارد ریال به این طرح ها تسهیلات با نرخ سود 8 درصد پرداخت می کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.