سرویس: اجتماعی 17:52 - جمعه 22 شهریور 1392

نماز جمعه شهر ورزنه

احیای تالاب گاوخونی وظیفه ی یک منطقه به تنهایی نیست

امام جمعه شهرورزنه درخطبه های نمازجمعه این هفته گفت: حقّابه یکی از مباحث قانونی و شرعی و بهانه ی خوبی برای احیای زاینده رود است.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های این هفته گفت: ولایت نعمت الهی است و دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا (ع) نام دارد و این زمان ، زمان مناسب برای شناساندن انوار مقدس و بهره گیری از فیوضات آنان است.

وی افزود: ویژگی دیگر اهل بیت رسیدگی به امور مسلمین و محرومین بود و خوبی مناسبت ها این است که زمان خوبی برای شناساندن اهل بیت به مردم است.حجت الاسلام صادق زاده درخطبه ی دوم به مصوبات بخش بن رود اشاره و بیان کرد:مسئولین اجرایی و نمایندگان میبایست مصوبات اجرایی قبلی در رابطه با مشکلات شرق اصفهان نظیر(آب) را در اولویت کار خود قرار دهند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: زاینده رود و تالاب گاوخونی متعلق به مردم یک منطقه نیست بلکه به همه افراد تعلق دارد.

امام جمعه افزود: همه باید برای احیای تالاب گاوخونی کوشا باشیم و در رابطه با آب کشاورزی گفت: حقابه کشاورزی یکی از مباحث قانونی و شرعی است و بهانه خوبی برای احیای زاینده رود از بالادست تا پایین دست رودخانه میباشد که باید عملی شود.در ادامه امام جمعه به برخی دیگر از مشکلات بخش اشاراتی چند داشت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.