سرویس: اخبار شهرستان 16:25 - جمعه 20 مرداد 1396

امام‌جمعه نصرآباد جرقویه:

هدف آمریکا خروج بی هزینه از برجام به بهانه عدم همکاری ایران است

حجت الاسلام دشتی گفت: هدف آمریکا از طرح موضوع بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران خروج بی هزینه از برجام به بهانه عدم همکاری ایران است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام کمال دشتی امام‌ جمعه نصرآباد جرقویه اصفهان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تاکید بر ضرورت شناخت و معرفت نسبت به امام زمان علیه السلام و تلاش برای فراهم کردن زمینه ظهور ان حضرت گفت: در خانه خوبان تک تک اعضا با کسب شناخت و معرفت نسبت به امام زمان علیه السلام و آگاهی از وظایف خود می دانند که حرکات. رفتار و گفتارشان نقش موثری در ظهور دارد و حل شدن مسائل و مشکلات در داخل خانواده باعث اصلاح جامعه می شود و در چنین خانواده و جامعه ای آینده روشن است و همه برای رسیدن به مقصد نهایت تلاش خود را به کار می بندند.

کمال دشتی با اشاره به نام گذاری ۲۱ مرداد به نام روز حمایت از صنایع کوچک بر ضرورت ارتقاء مدیریت و کیفیت در تولید تاکید کرد و هشدار داد: تعطیلی صنایع کوچک فاجعه‌بار و عامل بیکاری و بروز آسیب‌های اجتماعی است و باید نگاه ویژه ای به این صنایع داشت و با احیا و توسعه آن ها کارآفرینی و اشتغال را در جامعه سامان داد. در شهر نصراباد تمرکز بر صنایع دستی و محصولات لبنی می تواند معضل بیکاری را کاهش دهد.

روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی موضوع دیگری بود که امام‌ جمعه نصرآباد پیرامون ان گفت: کار تشکیلاتی تمیز و سالم با رعایت الزامات و بایدها و نبایدهای آن حلال مشکلات جامعه است و تشکیلات باید عامل اتحاد بوده و باری از روی دوش مردم و جامعه بردارد.

نامبرده پیرامون اهمیت مشارکت های اجتماعی گفت: وقتی مردم مطلع شوند و خود را موظف بدانند می‌توان آسیب ها. مسائل و مشکلات را با مشارکت اجتماعی برطرف کرد و بهترین راه مسجد محوری و بالابردن کارکرد مساجد برای حل مشکلات جامعه با بهره‌گیری از توان و ظرفیت اقشار مختلف مردم است.

امام‌جمعه نصرآباد با گرامیداشت سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل غاصب در جنگ ۳۳ روزه افزود: در آن زمان وزیر خارجه آمریکا درباره این اقدام ( حمله اسرائیل به لبنان) تعبیر درد زایمان برای تولد خاورمیانه جدید را به کار برد که در سایه توکل. نهراسیدن و مقاومت رزمندگان اسلام در رسیدن به هدفشان ناکام ماندند و امید است با وحدت همه مسلمانان این غده سرطانی از میان برداشته شود.

حجت الاسلام دشتی با بیان این که مردم از دولت و مجلس انتظار دارند شان مسوولیت و نمایندگی خود را حفظ کنند. درباره الزامات دولت دوازدهم گفت : مرزبندی با فتنه گران و توجه به معیشت مردم و خدمت به تنها مطالبه اصلی مردم و رهبری از دولت جدید است.

نامبرده درباره درخواست بازدید از مراکز نظامی گفت : هدف آمریکا از طرح موضوع بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران خروج بی هزینه از برجام به بهانه عدم همکاری ایران است و انتظار می‌رود همان گونه که مقام معظم رهبری با قاطعیت فرمودند که اجازه بازدید و بازرسی از مراکز نظامی را نمی‌دهیم دیگر مسوولان کشور نیز واکنشی قاطع به زیاده‌خواهی‌های آمریکای عهد شکن بدهند.

امام‌جمعه نصرآباد سالروز بازگشت آزادگان به میهن را به این دلیرمردان قبیله غیرت و حماسه تبریک گفت و جنایات سعودیها در کشتار شیعیان بی دفاع و تخریب منازل انها را محکوم کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.