سرویس: اخبار شهرستان 19:10 - پنجشنبه 19 مرداد 1396

دانشگاه پیام نور جرقویه علیا،

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون

دانشگاه پیام نور واحد جرقویه علیا واقع در شهر حسن آباد برای سال تحصیلی جدید بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش اصفهان شرق، دانشگاه پیام نور واحد جرقویه علیا واقع در شهر حسن آباد برای سال تحصیلی جدید بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

رئیس داشنگاه پیام نور جرقویه علیا در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق گفت: دانشگاه دولتی پیام نور واحد جرقویه علیا، بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در رشته های حسابداری، راهنمایی و مشاوره، روان شناسی، علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی،حقوق، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق در سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

رجایی زاده در ادامه با اشاره به زمان ثبت نام دانشجویان گفت: زمان ثبت نام از نیمه دوم مردادماه از تاریخ 19 لغایت 23 مردادماه از طریق سایت سنجش به آدرس می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: افرادی که در آزمون سراسری شرکت کردند و افرادی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند می توانند ثبت نام کنند.

مزیت این دوره عبارتند از: اختیاری بودن حضور دانشجو درکلاس های دروس نظری، ارائه معافیت تحصیلی برای مشمولین، شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها، امکان ادامه تحصیل برای شاغلین، ارائه مدرک معتبرورسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکان میهمان شدن در مراکز مورد درخواست دانشجو

زمان تشکیل کلاس ها سرویس ایاب و ذهاب از ترمینال جی اصفهان به طرف زیار، شهر محمد آباد، شهر نیک آباد و شهر حسن آباد دایر می باشد و دانشجویان جهت رفت و آمد می توانند از آن استفاده کنند.

شماره تماس ۷-۴۶۵۳۳۶۳۶ فاکس ۴۶۵۳۳۶۳۸

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.