اصفهان شرق

۱۶۰۰ خودرو در اصفهان اسقاط و ۱۵ هزار خودرو وارد چرخه ترافیکی شد

کدخبر: 141125
1396/05/20 در ساعت 16:08

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ رضا رضایی  با اشاره به کاهش سه درصدی تخلفات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرهای استان اصفهان اظهار داشت: البته این آمار خوب نیست و ما سعی در اجرای فعالیت‌های بهتر برای کاهش بیشتر تخلفات و همچنین تصادفات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در تیر ماه ۱۹ هزار خودرو در سطح استان اصفهان تعویض پلاک شد، تصریح کرد: همچنین بری ۱۵ هزار دستگاه موتورسیکلت نیز تعویض پلاک انجام شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اسقاط یک هزار و ۶۰۰ دستگاه در استان اصفهان در چهار ماهه امسال ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم آمار تعداد خوردوهایی که وارد چرخه ترافیکی استان اصفهان می‌شود چندین برابر تعداد خودروهایی است که از چرخه ترافیکی این استان خارج می شود.

توقیف سه هزار و ۱۵۵ موتورسیکلت در اصفهان طی چهار ماه امسال

وی با اشاره به توقیف سه هزار و ۱۵۵ دستگاه موتورسیکلت در استان اصفهان در چهار ماهه امسال اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از رانندگان این موتورسیکلت‌ها فاقد گواهینامه بوده اند.

رضایی با اشاره به اعمال قانون برای ۱۴ هزار راننده موتورسیکلت در سال جاری گفت: عمده تخلف این افراد نداشتن کلاه ایمنی بوده است.

وی همچنین به اخذ ۵۰ فقره گواهینامه از رانندگان به دلیل نمرات منفی اشاره کرد و ابراز داشت: این رانندگان تخلفات خطر آفرین داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال قانون برای ۹۵ هزار خودرو در استان اصفهان نیز افزود: باید توجه داشته باشیم که با نصب دوربین‌های ثبت تخلفات شهری در این زمینه با کاهش تخلفات روبرو بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: تا پایان سال جاری تعداد دوربین‌های ثبت تخلف در شهرهای استان اصفهان تا ۵۰۰ دوربین افزایش می‌یابد.

رضایی با اشاره به ترخیص پنج هزار موتورسیکلت از پارکینگ های نیروی انتظامی در چهار ماهه امسال، اضافه کرد: اخیرا دستورالعملی صادر شده که موتورهای ترخیص شده باید حتما بیمه نامه داشته باشند که بسیار مفید خواهد بود.

وی همچنین به صدور ۳۰ هزار جلد گواهینامه در چهار ماه امسال در سطح استان اصفهان تصریح کرد: این گواهینامه مربوط به پایه‌های یک، دو و سه خودرو و موتورسیکلت بوده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ادامه با اشاره به شناسایی ۶۰ هزار راننده قانونمند استان اصفهان گفت: تاکنون با ۱۲ هزار نفر از این افراد ارتباط گرفته و در هفته ناجا از این افراد تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/مهر