سرویس: سیاسی 09:30 - جمعه 20 مرداد 1396

امیر پوردستان:

رسیدگی به سربازان توصیه همیشگی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی است

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری خدمت رهبر انقلاب می‌رسند یکی از مواردی که معظم‌له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح است.

به گزارش اصفهان شرق، امیر پوردستان جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیداری صمیمی با تعدادی از کارکنان وظیفه ستاد ارتش با اشاره به نقش و اهمیت سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای می‌باشد و در متون دینی اهمیت این جایگاه به‌خوبی مشخص است، افزود: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند چرا که سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و همیشه و در هر میدانی پیروز است.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: در هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری توفیق شرفیابی خدمت رهبر معظم انقلاب را پیدا می‌کنند یکی از مواردی که معظم‌له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح می‌باشد.

امیر پوردستان در ادامه به برخی اقدامات انجام‌شده به‌جهت خوشایندسازی خدمت برای کارکنان وظیفه اشاره کرد و بومی‌سازی محل خدمت، مناسب‌سازی فضای پادگانها، استفاده از تخصص سربازان، بهبود نسبی وضعیت حقوق و مزایای سربازان و توجه به بهداشت و درمان آنها از طریق صدور دفترچه خدمات درمانی را از جمله کارهای انجام‌شده در این راستا دانست.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت سربازها می‌تواند و باید بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود، افزود: ما در نظر داریم با استفاده از نظر خود سربازان در زمینه خوشایندسازی دوران خدمت کارکنان وظیفه اقدام کنیم تا ان‌شاءالله همه ما سربازان خوبی برای آقا امام زمان(عج) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنهای (مد ظله العالی) باشیم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.