سرویس: اجتماعی » گردشگری 21:43 - سه شنبه 17 مرداد 1396

مدیر شرکت خانه مسافر استان اصفهان:

با اراده قوی در کنار مردم محمدآباد برای ارتقاء گردشگری شهر هستیم

دوائی گفت: در کنار مردم شهر محمدآباد آمده ایم تا برای آبادانی شهر گام برداریم و قطع به یقین هیچ گاه در مقابل مردم نخواهیم بود.

به گزارش اصفهان شرق، مدیر شرکت خانه مسافر استان اصفهان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شهرداری محمدآباد برگزار شد، ضمن تبریک به خبرنگاران گفت: خبرنگاران همراه مسئولان در بیان مشکلات و پیگیری تا حل مسائل هستند و رسالت خبری خود را به خوبی انجام خواهند داد.

محمد مهدی دوائی اظهار کرد: فاز سوم ارگ تاریخی شهر محمدآباد به شرکت خانه مسافر واگزار شده است و امیدواریم با همکاری مردم بتوان در بازه زمانی کمی به بهره برداری کامل رسیده و شاهد جذب گردشگران از سراسر نقاط کشور باشیم.

وی افزود: در کنار دوستان و شهروندان محمدآباد کار می کنیم و مقابل آنها نیستیم و امروز با اراده قوی در بحث بوم گردی محمد آباد وارد شدیم.

سرمایه گذار بخش خصوصی با اشاره به اینکه در مرحله تکمیل ارگ از نیروهای بومی استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: یک میلیارد تومان تجهیزات برای شروع تا پایان طرح بازسازی ارگ تاریخی شهر محمدآباد مورد نیاز است و در این مرحله پیش بینی می شود از 40 نفر نیروی کار بومی در این خصوص استفاده شود.

وی تاکید کرد: آمده ایم تا کار کنیم و تا کنون در خصوص جذب گردشگر با آژانس های اصفهان و تهران و همچنین سازمان ها و ارگان های شهر اصفهان(پالایشگاه، ذوب آهن و فولاد) برای برگزاری تورهای سیاحتی به شهر محمد آباد صحبت شده است.

نمایی از ارگ تاریخی محمدآباد قبل از مرمت بنا

نمایی از ارگ تاریخی محمدآباد در حین مرمت

نمایی از ارگ تاریخی محمدآباد در حین مرمت

نمایی از ارگ تاریخی محمدآباد در حین مرمت

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.