سرویس: اجتماعی 17:05 - سه شنبه 17 مرداد 1396

به پاس زحمات خبرنگار اصفهان شرق؛

بن بست منتهی به منزل خبرنگار اصفهان شرق از سوی شهرداری حسن آباد به نام کوچه خبرنگار نامگذاری شد

بمناسبت روز خبرنگار، شهردار حسن آباد در منزل خبرنگار اصفهان شرق حاضر شد و از خبرنگاران به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان برای پیگیری مشکلات منطقه یاد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، بمناسبت 17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و هشت تن از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان و نامگذاری این روز بنام روز خبرنگار، شهردار شهر حسن آباد از خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا تقدیر کرد.

حسین ایروانی بمناسبت روز خبرنگار در منزل احمد صادقی خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا حاضر شد و ضمن تبریک این روز به وی با اشاره به نقش خبرنگاران گفت: خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند و در دنیای امروزی که مردم به دنبال کار های خود هستند و چندان به عملکرد مسئولان توجهی ندارند این افراد با دقت و تیز هوشی واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می کنند.

شهردار شهر حسن آباد در ادامه افزود: خبرنگاران از یک طرف مشکلات و درد و دل مردم را می شنوند و آنها را به مقامات بالاتر انتقال می دهند و از طرفی دیگر پاسخ مسئولان را به آگاهی مردم می رسانند و این کار می تواند باعث توسعه و آبادانی منطقه شود.

در ادامه ایروانی از زحمات سایت خبری اصفهان شرق که در اطلاع رسانی و آگاهی مردم نقش بسیار بالایی دارد تقدیر و تشکر کرد و اززحمات خبرنگار این سایت در جرقویه علیا تقدیر شد.

به همین مناسبت کوچه منتهی به منزل خبرنگار اصفهان شرق بنام کوچه خبرنگار نامگذاری شد.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.