سرویس: اجتماعی 11:43 - سه شنبه 17 مرداد 1396

به همت پاسگاه انتظامی دشتی؛

دستگیری دو کارگر افغانی به جرم دزدی 100 میلیون تومانی از گاوداری در شرق اصفهان

دو کارگر افغانی از گاوداری محل کار خود، مبلغ 100 میلیون تومان پول نقد، چک و اموال قابل فروش را سرقت و متواری شدند که با هوشیاری ماموران انتظامی ظرف 48 ساعت دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

یک منبع آگاه در گفتگو با اصفهان شرق از دستگیری دو کارگر افغانی در روستای دستجا خبر داد و گفت: دو کارگر افغانی به نام حکمت و احمد از اعتماد صاحب کار خود سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت از اموال گاوداری و پول نقد کردند.

وی اظهار کرد: پس از آگاهی صاحب گاوداری از سرقت اموال و پول نقد در حدود 100 میلیون تومان و مفقود شدن دو کارگر افغانی، به سرعت با آگاه کردن ماموران انتظامی، عملیات تعقیب آغاز شد و دو کارگر افغانی در دو گاوداری واقع در روستای دستجا از توابع براآن شمالی دستگیر شدند.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه پیدا کردن افاغنه به دلیل نداشتن کارت تردد، گاها بسیار سخت و لزوم همکاری مردمی را می طلبد، افزود: با پیگیری بسیار و پیدا شدن سرنخ هایی از سرقت اموال گاوداری توسط دو کارگر افغانی به سرعت دستگیری سارقان آغاز شد و دو کارگر صراحتا به جرم خود اعتراف کردند.

در این سرقت بزرگ، هوشیاری و ذکاوت بالای ماموران پاسگاه انتظامی دشتی و همچنین همکاری مردمی نقش بسیار خوبی را ایفا کرد.

قطعا نظیر این حوادث می تواند درس عبرتی برای همه مردم در شرق اصفهان باشد زیرا اعتماد بی جا به برخی افراد و اتباع بیگانه می تواند، حوادثی غیر قابل جبران را برای مردم به بار آورد.

مردم باید آگاه بوده و به محض وقوع هر گونه سرقت اموال از موتور کولر تا سرقت های چند صد میلیونی، ماموران انتظامی را آگاه کنند تا عملیات به سرعت و موفقیت آمیز انجام شود.

روستای دستجا از توابع شرق اصفهان واقع در منطقه براآن شمالی در 30 کیلومتری شهر اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/ ش

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.