اصفهان شرق

پایان گروگان گیری صد میلیون تومانی در شرق اصفهان

کدخبر: 140905
1396/05/17 در ساعت 02:07

یک منبع آگاه در گفتگو با اصفهان شرق، از انجام عملیات موفقیت آمیز آزادی گروگان ربوده شده توسط سارقان خبر داد و گفت: دو نفر گروگان گیر در مسیر براآن جنوبی به اصفهان در قالب مسافر کش اقدام به ربودن مردی از اتباغ افغانی کردند که با آگاهی ماموران، به سرعت دستگیر شدند.

وی ادامه داد: گروگان گیران طی تماسی با خانواده گروگان، از آنها تقاضای 100 میلیون تومان کردند تا در ساعتی معین گروگان را که مردی میان سال بود، آزاد کنند ولیکن با اقدام به هنگام ماموران پاسگاه، پایان خوشحال کننده برای خانواده فرد ربوده شده رقم خورد.

این منبع آگاه که خود اهل شرق اصفهان بود، با بیان اینکه دو گروگان گیر اهل نایین هستند، اذعان کرد: گروگان گیران دو نفر 35 و 38 سال، اهل نایین و از افراد سابقه دار و مجهز به سلاح سرد بودند که فقط به قصد ربایش انسان اقدام به مسافر کشی کردند.

وی با اشاره به اینکه گروگان گیران، فرد ربوده شده را با دست و پای بسته، در صندوق عقب خودروی زانتیا، مخفی کرده بودند، گفت: این اقدام پست سارقان به سرعت پیگیری و در یک عملیات ویژه، توسط پاسگاه انتظامی دشتی، گروگان گیران غافل گیر شدند و فرد ربوده شده، آزاد شد.

مردم باید در هر شرایطی از تردد در ماشین مشکوک، جلوگیری کرده و حتی الامکان با سواری مطمئن و تاکسی برای حمل و نقل بین شهری استفاده کنند.

انتهای پیام/ ش