سرویس: اخبار شهرستان » ورزنه 01:38 - سه شنبه 17 مرداد 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت کار همه ادارات قرار گیرد

حجت الاسلام شامحمدی گفت: رئیس جمهور باید، معیشت و اقتصاد و رفاه مردم را در راس امور قرار دهد و برای رسیدن به این هدف مطلوب به جد تلاش کرد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه ورزنه عصر امروز، پیرو جلسه ای با حضور در اداره تامین اجتماعی شعبه ورزنه با رئیس و کارکنان اداره دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهر ورزنه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های کارکنان تامین اجتماعی اظهار کرد: خدمت به مردم، عبادت بسیار بزرگی است و امروز که خداوند متعال این منت را بر شما نهاده تا در خدمت مردم خصوصا مردم تلاشگر، زحمت کش و ولایتمدار منطقه بن رود و شهر ورزنه باشید قدر این نعمت را بدانید و با تمام توان در حل مشکلات و رسیدگی به این مردم تلاش کنید.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی تصریح کرد: امروز رسیدگی به مشکلات مردم باید دراولویت کار همه ادارات قرار گیرد و به فرموده مقام معظم رهبری که رئیس جمهور باید، معیشت و اقتصاد و رفاه مردم را در راس امور قرار دهد و برای رسیدن به این هدف مطلوب به جد تلاش کرد.

وی در ادامه افزود: بحمدالله در اداره تامین اجتماعی ورزنه از مسئول تا بقیه کارکنان همه و همه تلاش می کنند تا ارباب رجوع با امنیت وآرامش خاطر پیگیر کارهای خود باشد که وظیفه دارم از همه شما عزیزان تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس اداره تامین اجتماعی ضمن خوش آمد گویی به امام جمعه ورزنه گفت: بحمدالله امروز از تمام صنوف تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند که این گستردگی کار را نشان می دهد و ما در طول این چند سال افزایش بیمه شده گان را داشتیم.

سید حمید قریشی به پیگیری واگذاری زمین و ساخت ساختمان تامین اجتماعی اشاره و افزود: با پیگیری هایی که از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان منطقه صورت گرفت قطعه زمینی در سایت اداری واگذار شد که پیگیر مراحل اولیه جهت ساخت و ساز هستیم و در نظر داریم با ساخت و اتمام ساختمان شعبه بانک رفاه را در منطقه راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری هایی که شد  توانستیم با همکاری نمایندگان مجلس سهمیه ای را برای بیمه کارگران در یافت کنیم که این کار در حال اجرایی شدن است.

قریشی در پایان به تعامل کارکنان با مراجعین اشاره و افزود: یکی از مهم ترین دغدغه ما تکریم ارباب رجوع است که خدا را شکر تعامل بسیار خوبی بین کارکنان تامین اجتماعی و مراجعین محترم صورت گرفته و در آینده هم خواهد گرفت و هدف ما رضایتمندی مردم عزیز منطقه است.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.