سرویس: اخبار شهرستان 15:58 - دوشنبه 16 مرداد 1396

با حضور خانواده شهدای مدافع حرم اصفهان برگزار شد؛

آیین هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان

هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با حضور منتخبین بسیج و با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان اصفهان صبح امروز با معرفی رده های برتر با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به کار خود پایان داد.

به همت معاونت اشراف فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان هفتمین جشنواره مالک اشتر برگزار شد و در این جشنواره که با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه استان اصفهان برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در ادامه با تشکر از رده ها و معاونت های برتر سپاه استان اصفهان از تلاش های مستمر نواحی به منظور ارتقای جایگاه بسیج و تقویت روحیه جهادی در بین جوانان قدردانی کرد.

در این جشنواره با توجه به ارزیابی عملکرد سال 95 رده های صفی و ستادی از برترین پایگاه ها، حوزه ها، نواحی، بسیج اقشار و معاونت ها تجلیل شد.

معرفی برترین و موفق ترین رده های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده ها از اهداف این جشنواره است. همچنین نو آوری در اجرای برنامه ها،نگاه های بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاک ها رده های برتر بوده است.

در این جشنواره از خانواده شهید ابراهیم جعفر زاده، شهدای مدافع حرم شهید مهدی اسحاقیان و شهید مجیری تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است این جشنواره به صورت استانی و پس از شناسایی افراد برتر به صورت کشوری برگزار می گردد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.