سرویس: اجتماعی 17:40 - جمعه 22 شهریور 1392

نماز جمعه هرند

ساده زیستی را ازرفتاراهل بیت الگو بگیریم

امام جمعه شهرهرند درخطبه های نماز جمعه گفت:هدف ما عمل به سیره ی اهل بیت در زندگی است و دراین راستا تجملاتی نباشیم.

به گزارش اصفهان شرق:حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه شهرهرند درخطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به دهه کرامت گفت: امام هشتم ما شیعیان امام رضا(ع) در زندگی خود دارای خصایل بسیار برجسته و خوب بوده و با مردم بودن و با مردم زندگی کردن یکی از این ویژگی های آن حضرت میباشد.

وی افزود:امام رضا(ع) لباس های معمولی میپوشیدند و خوابشان بر روی حصیری بسیار ساده بود و ما باید در زندگی خود الگوی کامل از ائمه بگیریم.

امام جمعه با توجه به مدگرایی در زندگی گفت: سیره ی ائمه در زندگی ساده بود و ما میبایست به سمت تجمل گرایی نرویم و خواهران ما نباید هر روز مد عوض کرده و دنبال مدگرایی بروند.
و در نتیجه همه ی صحبت های مطرح شده  زندگی خود را به سمت سیره ی ائمه ببریم.

حجت الاسلام اصل حسینی درخطبه های دوم خود با اشاره به شرکت در همایش ائمه جمعه و جماعات تهران بیان فرمود:مقام معظم رهبری در دیداربا ائمه جمعه وجماعات به مراودت ائمه جمعه با مردم وجوانان اشاره کردند.

وی در ادامه با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری افزود: به فرموده ی مقام معظم رهبری نباید خطبه ها را سنگین بگوییم ومی بایست در بین مردم حضور داشته باشیم وبه صحبت های آنها گوش فرا دهیم.

امام جمعه به پیگیری مشکلات مطرح شده با رییس جمهور پرداخت و اضافه کرد: در دیدار با رییس جمهور مشکلات آب شرق را مطرح کرده و صحبت هایی را در خصوص دو بانده کردن جاده ی هرند – کوهپایه داشتیم.

حجت الاسلام حسینی با توجه به پروژه های اجرایی این شهر گفت: مساله ی فاضلاب شهری این منطقه و مشکل کارآفرینی واشتغال جوانان را دراولویت قرار دهیم وخواستار تمرکز زدایی کارخانه جات درجهت کاهش آلودگی شهرها وبیکاری جوانان شرق هستیم.

وی افزود: می بایست بحث بیمارستان ومراکز بهداشت شهرومنطقه راجدی بگیریم واین اماکن رامجهزکنیم.

درپایان خطبه ها به مناسبت های آن هفته اشاره شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.