اصفهان شرق

آقاخانی: نصب 500 دوربین ثبت تخلف در استان اصفهان/ آغاز به کار 100 پلیس جدید

کدخبر: 140770
1396/05/14 در ساعت 16:08

به گزارش اصفهان شرق، سردار عبدالرضا آقاخانی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه 17 مردادماه یک روز با ارزشی در ایران محسوب می‌شود، اظهار کرد: تاثیرات رسانه‌ها بر افکار عمومی را حس کرده‌ایم.

وی افزود: نقش رسانه‌ها در مأموریت پلیس، نشان دادن نمونه و هوشمند بودن پلیس، جلوگیری از شایعات و روشن کردن سیاست‌های پلیس در برخورد با جرائم، ارتقای آموزش‌های اجتماعی، پل ارتباطی طبقات مردم با پلیس، انتقال مشکلات پلیس به مسؤولان و مردم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس به منظور گرامی داشت روز خبرنگار از خبرنگاران اصفهانی در این روز تجلیل خواهد کرد، تصریح کرد: نقش رسانه در مأموریت‌های پلیس، سوق دادن فکر مردم به همکاری با پلیس است که این نقش‌ را شهید صارمی خوب ایفا کرد.

وی تاکید کرد: پلیس با قوت به اقدامات خود از جمله برخورد با رانندگان متخلف، کانون‌های جرم و مبارزه با کالای قاچاق ادامه خواهد داد.

آقاخانی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در رابطه با پخش شایعه بازنشستگی این فرمانده، اظهار کرد: این سؤال نیست تهدید است؛ احکام فرماندهی انتظامی استان‌ها سه سال است که تابه‌حال پنج سال از شروع فعالیت بنده در این سمت گذشته است ولی تابع فرمان مافوق خود هستم اما اولویت اول خودم بازنشستگی بوده ولی بعید می‌دانم که ناجا قبول کند.

وی در خصوص پشتیبانی‌ها در مورد بروز رسانی و تجهیز امکانات پلیس استان، گفت: در زمینه لجستیکی 40 دستگاه خودرو به ناوگان پلیس استان اضافه‌شده است، تجهیزات فاوا و الکترونیکی، اضافه و سامانه پایش تصویری مجهزتر شده‌اند؛ در حوزه نیروی انسانی نیز اخیراً 100 نفر به پلیس استان شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر تشدید برخورد باعرضه لباس‌های نامتعارف گفت: به طور جد این فعالیت ادامه دارد و به‌ طور ویژه روی تولیدکنندگان این پوشاک دقت نظر داریم.

آقاخانی با اشاره به افزایش ثبت تخلفات به صورت الکترونیکی ادامه داد: در سال جاری موظف به نصب حدود 450 تا 500 دوربین ثبت تخلف در استان هستیم که این اقدام را به صورت جدی تا پایان سال دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان در رابطه به ‌دقت نظر پلیس در خصوص تورهای گردشگری، اضافه کرد: تا امروز حدود 17 تور گردشگری غیرمجاز توسط پلیس استان متوقف‌شده است.
انتهای پیام/فارس