اصفهان شرق

مواضع امام جمعه شهر ورزنه، برای حفاظت از انقلاب است

کدخبر: 140728
1396/05/13 در ساعت 22:38

به گزارش اصفهان شرق، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان امروز در جمع مردم شهر ورزنه ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت: در حدیث سلسله الذهب امام رضا(ع) فرمودند: لااله الاالله قلعه ای است که هرکس وارد آن شد در امنیت خواهد بود به شرط پذیرش ولایت اهلبیت(ع) و قبولی نماز، در این رابطه حج و روزه و تمام اعمال به ولایت است و ولایت نشانه قبولی عبادات است.

حجت الاسلام محمد رضا صالحیان مقام و منزلت پدران و مادران شهدا رابا اهمیت دانسته و افزود: وجود پدران و مادران شهدا و دعای خیر این عزیزان خصوصا در دل شب باعث ماندگاری نظام و حافظ نظام است و باید همه ما قدر دان این خانواده های معظم شهدا باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور بیان کرد: نقشه راه دولتمردان سه جهت کاری، معشیت، تعامل با دنیا و استقامت است که می تواند ما را در برابر طوفان های حوادث حفظ کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به 5 مرداد روز نماز جمعه افزود: نماز جمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی است  که در شهر ورزنه، مردم از این نعمت بزرگ برخور دار هستند و بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های صادقانه حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه و همچنین از مواضع انقلابی و در خدمت مردم بودن ایشان قدر دانی کنیم.

وی تصریح کرد: امام جمعه ورزنه دارای دو عنصر تولی و تبری است که با مواضع انقلابی خود تلاش می کند انقلاب حفظ شود؛ عمل به همان فرموده حضرت امام(ره) که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد و از مردم عزیز که ریشه اعتقادی بسیار محکمی دارند بخاطر حمایت از امام جمعه خودشان تشکر می کنم.

حجت الاسلام صالحیان به روز خبرنگار اشاره و افزود: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

انتهای پیام/