سرویس: اخبار شهرستان 22:38 - جمعه 13 مرداد 1396

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

مواضع امام جمعه شهر ورزنه، برای حفاظت از انقلاب است

حجت الاسلام صالحیان در شهر ورزنه گفت: امام جمعه ورزنه دارای دو عنصر تولی و تبری است که با مواضع انقلابی خود تلاش می کند انقلاب حفظ شود.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان امروز در جمع مردم شهر ورزنه ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت: در حدیث سلسله الذهب امام رضا(ع) فرمودند: لااله الاالله قلعه ای است که هرکس وارد آن شد در امنیت خواهد بود به شرط پذیرش ولایت اهلبیت(ع) و قبولی نماز، در این رابطه حج و روزه و تمام اعمال به ولایت است و ولایت نشانه قبولی عبادات است.

حجت الاسلام محمد رضا صالحیان مقام و منزلت پدران و مادران شهدا رابا اهمیت دانسته و افزود: وجود پدران و مادران شهدا و دعای خیر این عزیزان خصوصا در دل شب باعث ماندگاری نظام و حافظ نظام است و باید همه ما قدر دان این خانواده های معظم شهدا باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور بیان کرد: نقشه راه دولتمردان سه جهت کاری، معشیت، تعامل با دنیا و استقامت است که می تواند ما را در برابر طوفان های حوادث حفظ کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به 5 مرداد روز نماز جمعه افزود: نماز جمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی است  که در شهر ورزنه، مردم از این نعمت بزرگ برخور دار هستند و بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های صادقانه حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه و همچنین از مواضع انقلابی و در خدمت مردم بودن ایشان قدر دانی کنیم.

وی تصریح کرد: امام جمعه ورزنه دارای دو عنصر تولی و تبری است که با مواضع انقلابی خود تلاش می کند انقلاب حفظ شود؛ عمل به همان فرموده حضرت امام(ره) که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد و از مردم عزیز که ریشه اعتقادی بسیار محکمی دارند بخاطر حمایت از امام جمعه خودشان تشکر می کنم.

حجت الاسلام صالحیان به روز خبرنگار اشاره و افزود: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.