سرویس: اقتصادی 15:00 - چهارشنبه 11 مرداد 1396

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

کارگروه احیای زاینده‌رود در دولت تشکیل می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: با توجه به قول و مساعدتی که رئیس جمهور برای احیای زاینده‌رود داده بود، پیرامون همین موضوع جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور در استانداری اصفهان برگزار شد، متعاقباً نامه‌ای به رئیس جمهور و سپس به وزیر نیرو فرستاده شده است و به زودی برای احیای زاینده‌رود کارگروهی در دولت تشکیل می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گردهمایی مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستان گلپایگان و خوانسار در شرکت پگاه گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: استاندار اصفهان علیرغم مشکلات عدیده در استان در دوره مجلس دهم با نمایندگان با تعامل سازنده در برگزاری جلسات مجمع نمایندگان استان حضوری فعال دارد تا جایی که  پس از یک ماه برگزاری مصوبات جلسات را برای ارزیابی از طریق فرمانداران پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز در دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در زمینه کشاورزی، صنعت، راه و شهرسازی و ارشاد مسائلی مطرح شد، افزود: با قول و مساعدت استاندار اصفهان در زمینه راه و شهرسازی 10 کیلومتر از راه دامنه-خوانسار در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: برای رفع نقاط حادثه‌خیز دو شهرستان با درخواست مجمع نمایندگان استان از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت، امروز یکی از ارزشمندترین جلسات مجمع نمایندگان استان در دو شهرستان گلپایگان و خوانسار برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: با قول و مساعدت استاندار اصفهان مسابقات قرآنی دانشجویی و بین‌المللی و تیراندازی با کمان که شامل معلولان نیز هست به زودی  در استان اصفهان برگزار می‌شود.

موسوی لارگانی مطرح کرد: با توجه به قول و مساعدتی که رئیس جمهور برای احیای زاینده‌رود داده بود، پیرامون همین موضوع جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور در استانداری اصفهان برگزار شد، متعاقباً نامه‌ای به رئیس جمهور و سپس به وزیر نیرو فرستاده شده است و به زودی برای احیای زاینده‌رود کارگروهی در دولت تشکیل می‌شود.

وی در پایان گفت: جذب توریست از سراسر جهان در اصفهان بستگی به احیای زاینده‌رود دارد، با احیای زاینده‌رود اصفهان طراوت و شادمانی به خود می‌گیرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.