سرویس: اجتماعی » علمی 11:55 - چهارشنبه 11 مرداد 1396

به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان صورت می گیرد؛

راه‌اندازی بزرگترین کالج آموزشی در اصفهان تا سال ۱۴۰۰

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: قصد داریم تا سال ۱۴۰۰، بزرگترین کالج آموزشی در شهر اصفهان را راه اندازی کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، احمد مکاری به فعالیت های شاخص معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در یک ساله گذشته اشاره و اظهار کرد: در صورتی که بخواهیم آمار و ارقام مربوط به معاونت آموزشی در سال ۹۵ را نسبت به سال ۹۴ مقایسه کنیم به آمار جالبی خواهیم رسید.

وی افزود: به عنوان نمونه درآمدهای معاونت آموزشی در سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴ حدود۶۰ درصد رشد داشته است. همچنین در تعداد فراگیران آموزشی در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ شاهد رشد حدود ۳۵ درصدی هستیم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه به تازگی برا توسعه فعالیت های اموزشی مان در اصفهان و به ویژه در اطراف دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی، مرکز جدیدی برای رفاه حال دانشجویان در خیابان دانشگاه تاسیس شده است. با راه اندازی این مرکز، تعداد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به شش واحد افزایش یافته است.

مکاری خاطرنشان کرد: پرداختی بابت مدرسین حق التدریسی و حقوق و دستمزد نیروهای شاغل درمعاونت اموزشی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است و طی این یک سال ۸ نفر تبدیل وضعیت شده اند.

وی اضافه کرد: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در جها آموزش کارکنان دوره های  بدو و ضمن خدمت برای حدود ۲۰ دستگاه اجرایی استان اصفهان برگزار کرده است که از جمله آن ها می توان به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بانک سپه، نیروی انتظامی، شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه ای، انجمن نابینایان پلی اکریل، بانک صادرات، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی استان اصفهان اشاره کرد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: گسترش آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت و ارتقا توان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و نزدیک کردن آنان به فرصت‌های شغلی از جمله اهداف معاونت آموزشی برای برنامه‌های آتی محسوب می شود. قصد داریم تا سال ۱۴۰۰، بزرگترین کالج آموزشی در شهر اصفهان را راه اندازی کنیم.

مکاری اضافه کرد: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با دارا بودن ۶ مرکز آموزش و با تجربه یک دهه ای به طور متوسط در سال ۳۰ هزار نفر-روز دوره برگزار می‌کند. این واحد با استفاده از این پتانسیل آمادگی برگزاری دوره‌های بدو و ضمن خدمت و آموزش‌های تخصصی برای کارکنان دستگاه‌های استان اصفهان و سراسر کشور را داراست.

وی با اعلام امادگی جهاد ددانشگااهی برای برگزاری پروژه های استانی و ملی خاطرنشان کرد: در مجموع شهر توریستی اصفهان با تعداد بسیار مراکز اقامتی و موقعیت سوق الجیشی و قرار گرفتن در مرکز کشور می‌تواند میزبان برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها و برنامه‌های آموزشی از سراسر کشور باشد.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.