سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 10:10 - پنجشنبه 15 اسفند 1392

مسئول منابع طبیعی جرقویه:

جشن درختکاری در وسیع ترین بخش شهرستان اصفهان

حافظی مسئول منابع طبیعی جرقویه سفلی با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: 3850 اصل نهال به صورت رایگان در بین مردم بخش جرقویه سفلی به منظور آگاه سازی مردم در مشارکت این سنت حسنه توزیع می شود.

حافظی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به وسعت بالای بخش جرقویه در شهرستان اصفهان اظهار داشت: با وجود اینکه بخش جرقویه 50 درصد شهرستان اصفهان را شامل می شود ولی از برخی نظرات مهجور مانده است و این در حالی است که منابع بکری در این منطقه موجود می باشد که از نظر محیط زیست دارای مزیت بالایی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در بخش جرقویه سفلی تصریح نمود: به صورت نمادین و با حضور مسئولین بخش در بلوار بخشداری مراسم درختکاری برگزار شد.

مسئول منابع طبیعی جرقویه سفلی درادامه به توزیع 3850 اصل نهال به صورت رایگان در بین مردم بخش اشاره و افزود: در راستای مشارکت گروهی مردم به درختکاری در نماز جمعه این هفته تعداد 800 نهال بین نمازگزاران توزیع و مقدار 850 نهال در اختیار دهیاری های بخش گذاشته خواهد شد و مابقی بین متقاضیان و ادارات مربوطه توزیع می شود.

حافظی در پایان خاطرنشان کرد: طی جلسه ای با حجت الاسلام علیرضا فرهنگ مقرر شد تا قسمتی از خطبه ها را به بیان اهمیت موضوع محیط طبیعی پیرامون و درختکاری اختصاص یابد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.