سرویس: اجتماعی 17:12 - دوشنبه 09 مرداد 1396

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش اصفهان مطرح کرد

میزبانی از ۱۷۰ هزار مسافر فرهنگی در مدارس اصفهان/ رتبه بالای استان اصفهان در اسکان مسافران فرهنگی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۷۰هزار مسافر فرهنگی در ۱۴۵ مدرسه استان اصفهان اسکان داده شدند.

به گزارش اصفهان شرق، آذر کیوان‌امین‌پور  اظهار داشت: یک‌هزار و 300 کلاس درس برای پذیرش روزانه 4هزا ر مسافر تابستانی این استان آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه در تابستان امسال تنها 20 درصد ثبت‌نام‌ها اینترنتی انجام شده و بقیه حضوری است، افزود: 42 ستاد تسهیل اسکان در استان اصفهان ثبت‌نام و پذیرش مسافران را انجام می‌دهند.

کیوان‌امین‌پور با بیان اینکه شهرستان‌های اصفهان، کاشان، چادگان و خوانسار بیشترین پذیرش را داشتند، تصریح‌کرد: بیشترین مسافران اسکان داده شده در مدارس اصفهان از استان‌های آذربایجان و خوزستان هستند.

وی به رتبه بالای استان اصفهان در اسکان مسافران فرهنگی پس از استان‌های شمالی در کشور اشاره و خاطرنشان‌کرد: پیش‌بینی می شود تا 25شهریور حدود 300هزار مسافر در مدارس استان اسکان داده شوند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همه ساله در استان اصفهان شاهد ورود مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی بسیاری هستیم که تمام تلاش مسئولان استانی در اسکان شایسته این مسافران است و مسافران نیز با لبخند رضایت استان ما را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.