سرویس: دسته‌بندی نشده 10:26 - جمعه 22 شهریور 1392

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر

ذوب آهن با 2 گل استقلال را شکست داد

تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد با شکست 2 بر صفر تیم استقلال را بدرقه کند.

به گزارش اصفهان شرق،  دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر صفر به ذوب‌آهن به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار از لحظات حساسی برخوردارد بود که به شرح زیر است:

دقیقه 51 پاس کمال تبریزی را درون محوطه جریمه قاسم حدادی‌فر به گل دوم ذوب‌آهن تبدیل کرد.

دقیقه 61 سینا عشوری پس از پشت‌سر گذاشتن مدافعان استقلال توپ را با بی‌دقتی بیرون زد.

دقیقه 77 خطای مدافعان ذوب‌آهن روی محمدمهدی نظری با اعتراض شدید قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال همراه شد چرا که اعتقاد داشتند خطای انجام گرفته درون محوطه جریمه رخ داده و داور باید به سود استقلال پنالی اعلام می‌کرد.

دقیقه 86 محمدمهدی نظری پس از شلیک توپ به سمت دروازه ذوب‌آهن به گمان اینکه توپ از خط دروازه گذشته اعتراض بسیاری را نسبت به داور داشت که همین موضوع موجب عصبانیت سینا عشور شد و این دو بازیکن برای لحظاتی با یکدیگر درگیر شدند.

میلاد زنیت‌پور به جای روح‌الله عرب (دقیقه 82)، احسان پهلوان (دقیقه  2+90) به جای مرتضی تبریزی و علیرضا محمد به جای اسماعیل فرهادی (95) از تیم ذوب‌ آهن وارد زمین شدند.

محمدمهدی نظری به جای آرش برهانی (دقیقه 55)، فرهاد مجیدی به جای علیرضا واحدی نیکبخت (دقیقه 46) و هاشم بیگ‌زاده به جای پژمان نوری (دقیقه 64) از تیم استقلال وارد زمین شدند.

هاشم بیگ‌زاده، پژمان نوری و محمدمهدی نظری از تیم استقلال از سوی داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و هادی تأمینی نیز از تیم ذوب‌آهن کارت زرد گرفت.

از این دیدار 6 هزار و 500 تماشاگر دیدن کردند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.