سرویس: اجتماعی 14:05 - یکشنبه 08 مرداد 1396

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان مطرح کرد

واکنش به شایعه ربوده‌شدن کودک ۶ ساله اصفهانی/ هیچ پرونده‌ای در مورد گم‌شدن کودک نداریم

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: گم شدن کودک ۶ ساله در میدان انقلاب اصفهان که به صورت فیلم در شبکه‌های مجازی پخش شده، صحت ندارد.

به گزارش اصفهان شرق، ستار خسروی با اشاره به شایعه گم شدن کودک 6ساله در اصفهان اظهار داشت: اگر کودکی دزدیده شود به پلیس آگاهی اطلاع داده می‌شود، در صورتی که ما هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر دزدیده شدن کودک نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه گم شدن کودک شش ساله در میدان انقلاب اصفهان که فضای مجازی را پر کرده، صحت ندارد، افزود: در پلیس آگاهی استان اصفهان پرونده‌ای پیرامون گم شدن کودک وجود ندارد، این تصاویر شایعه‌سازی است. در چند ماه اخیر هیچ پرونده‌ای در مورد گم شدن کودک نداشته‌ایم و این خبر کذب محض است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان پیرامون فضای مجازی با بیان اینکه در شبکه‌های مجازی به شدت به شایعات دامن زده می‌شود، گفت: شایعه پراکنی یکی از ویژگی‌های بارز شبکه‌های اجتماعی است و خبر گم شدن کودکی در میدان انقلاب اصفهان نیز از این دسته است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند، بیان‌کرد: مردم باید سواد رسانه‌‌ای داشته و این را باید بدانند که هر خبری در فضای مجازی منتشر می‌شود دلیلی بر صحت آن وجود ندارد.

خسروی تصریح‌کرد: از مردم تقاضا داریم اخبار را از منابع رسمی دنبال پیگیری کرده و دنبال منبعی معتبر برای اخبار باشند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.