سرویس: اجتماعی 11:50 - یکشنبه 08 مرداد 1396

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مرکز هرند خبر داد:

پذیرش دانشجو در رشته های فنی پر در آمد، در تنها دانشگاه دولتی علمی کاربردی شرق اصفهان

دکتر مالکی گفت: پذیرش دانشجو در رشته های فنی پر در آمد در تنها دانشگاه دولتی علمی کاربردی شرق اصفهان، زمینه حضور جوانان خوش ذوق و کارآفرین را به خوبی فراهم می کند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مرکز هرند در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به موفقیت های چند ساله دانشگاه علمی کاربردی هرند گفت: از اهداف ایجاد دانشگاه های علمی و کاربردی که به عنوان دانشگاه نسل سوم نیز شناخته می شود، بحث کاربردی علم در کار است و در این راه و با برنامه ریزی های دقیقی که در سطح کلان صورت پذیرفته، رشته های فنی که در حال حاضر در کشورهای پیشرفته به عنوان سر آمد و الگو از آنان یاد می شود طراحی شده و در مراکز آموزش عالی به اجرا گذاشته شده است.

دکتر غلامرضا مالکی بیان کرد: این مرکز که در مساحتی زیاد و قابل استفاده در فضای آموزشی باز و با امکانات متعدد و کارگاه های پیشرفته و اساتید مجرب با بیش از ۶۰۰ نفر دانشجو مشغول به فعالیت است، در حال حاضر در رشته های فنی پر در آمد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می کند.

وی افزود: با تحقیق و بررسی در منطقه نیاز شرق اصفهان را در رشته هایی دیدیدم که در آینده داوطلبین به عنوان مشاغل خصوصی وارد بازار کار شوند و بر این اساس رشته های طلا و جواهر ساخت زیور آلات با دست و همچنین خیاطی و طراحی لباس را که نیاز به خصوص بانوان گرامی مناطق است را درخواست دادیم و اینک جهت ترم مهر از بین علاقه مندان دانشجو جذب می کنیم.

سرپرست مرکز هرند همچنین گفت: در مقطع کاردانی به جز رشته های ذکر شده در رشته های حسابداری مالی، حقوق، مدیریت و فناوری اطلاعات و در مقطع کارشناسی در رشته های حسابداری، مدیریت و مهندسی فناوری دانشجو جذب می کنیم.

دکتر مالکی به مزایای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: شهریه پایین و اقساطی بودن آن نسبت به دانشگاه های دیگر و همچنین دریافت وام بلند مدت شهریه و ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه از وزارت علوم و تحقیقات از امتیازات این دانشگاه است.

وی عنوان کرد: داوطلبین با هر نوع مدرک دیپلمی و بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی می توانند بدون آزمون در دانشگاه ثبت نام کنند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی هرند همچنین به این نکته اشاره کرد که داوطلبین مرد از معافیت تحصیلی برخوردارند و دانشجویان شاهد از شهریه رایگان و دانشجویان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین چند دانشجویی می توانند از تخفیف شهریه برخوردار گردند.

مالکی حضور در انجمن های تحقیقاتی و اموزشی و ارایه ابتکارات و اختراعات توسط دانشجویان و حمایت کامل دانشگاه از طرح های انان را از مزایای دانشگاه دانست و از اولیت های مهم دانشگاه کار افرین حمایت از طرح ها و ایده های تاپ را عنوان کرد.

وی در پایان ضمن دعوت از علاقه مندان به تحصیل به خصوص کارمندان نهاد های مختلف دولتی گفت مرکز علمی کاربردی هرند اماده پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف و با امکانات خوب و مجزا در اجرای طرح های خود اشتغالی در منطقه شرق اصفهان است و مطمینا در هین راستا گام های مهم و موثری را بر خواهد داشت.

لازم به ذکر است زمان ثبت نام در این دانشگاه تا تاریخ ۱۱ مرداد ماه می باشد که داوطلبین می توانند با مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی به ادرس هرند بلوار شهدای قهی و یا مراجعه به سایت سازمان سنجش مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۶۴۸۷۴۸۴ تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/ جعفری هرندی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.