سرویس: سیاسی 16:00 - جمعه 06 مرداد 1396

استاد دانشگاه اصفهان:

دولت دوازدهم نباید به صورت یک شرکت سهامی تشکیل شود/ وزرا باید محرومیت طبقات پایین جامعه برای‌شان قابل درک باشد

استاد دانشگاه اصفهان گفت: دولت دوازدهم نباید به صورت یک شرکت سهامی و به گرایش و حزب خاصی وابسته باشد.

به گزارش اصفهان شرق، محسن نصری با اشاره به حضور افراد جدید در کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: در کابینه دولت دوازدهم نباید هیچ‌گونه تفکر اشرافی جاری و زیرمجموعه‌های آن‌ها از فیش‌های نجومی برخوردار باشند، کسانی که نمی‌توانند با تفکر اشرافی مقابله کنند و آن را همراهی می‌کنند باید از کابینه دولت دوازدهم حذف شوند.

وی ادامه داد: در کابینه دولت دوازدهم باید افراد کارآمد و فعال حضور پیدا کنند و افرادی که کارآمدی‌شان زیر حد انتظار مردم بوده و به جهت داشتن ثروت و سرمایه، محرومیت طبقات پایین جامعه برای‌شان قابل درک نیست باید از دولت حذف شوند.

استاد دانشگاه اصفهان در این خصوص افزود: افراد کابینه دولت دوازدهم باید جزو وزرایی باشند که سیاست‌های کلان نظام را طبق قانون اساسی پیگیری و اجرا کنند، اقتصاد مقاومتی را  باور داشته باشند و بر اساس سیاست‌های کلان که مقام معظم رهبری بیان فرمودند عمل کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: افراد کابینه دوازدهم نباید هر کار درست و اشتباهی را انجام دهند و بعد بگویند که بر اساس اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی داشتن روحیه جهادی را از ویژگی‌های اصلی وزرا دانست و خاطرنشان کرد: اگر وزرا افرادی باشند که فقط داری تخصص باشند و هیچ تعهدی به نظام و انقلاب نداشته باشند یا بالعکس، نمی‌توانند به درستی کار کنند.

نصری در پایان با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم نباید به صورت یک شرکت سهامی باشد، بیان داشت: دولت نباید وابسته به گرایش و حزب خاصی باشد که افراد از طرف آن حزب یا گرایش کاری را به انجام برسانند و به جای منافع ملی به فکر منافع حزب و گرایش خود باشند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.