سرویس: سیاسی 13:00 - جمعه 06 مرداد 1396

وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد:

تحریم‌ها حاصل اشتباه خودمان است/ نفوذ در بیت مراجع ما آخوند انگلیسی می سازد

مصلحی گفت: نمایندگان آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران، روسیه و کره شمالی تصویب کردند که بسیار هوشمندانه تر از تحریم های قبلی است و این تحریم ها حاصل اشتباهات ما است…

به گزارش اصفهان شرق، وزیر سابق اطلاعات، پنجشنبه شب در یادواره شهدای سادات شهرستان کاشان و 90شهید محدوده پایگاه شهید آیت الله غفاری مسجد خالو با بیان اینکه کاشان و اطراف آن همیشه مأمن بزرگان دین بوده، اظهار کرد: این یادواره ها همانند مجالس عزای امام حسین است که باعث عدم تحریف تاریخ و هدف امام حسین شده است.

حجت الاسلام حیدر مصلحی بیان کرد: سادات نه تنها در در دفاع مقدس بلکه در طول تاریخ باعث رشد و پیشرفت شیعه شده اند؛ پس باید از همه شهدای سادات به خصوص حضرت علی بن باقر(ع) که در کاشان به شهادت رسیده است، تجلیل شود.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه یک سری محاسبه در زندگی انسان ها وجود دارد که بر آن اساس زندگی می کنند، گفت: شهدا در محاسبات خود دچار اشتباه نشده و راه خوبی را پیش گرفته اند و با شجاعت پا روی دنیا گذاشتند و ره صد ساله را یک شب طی کردند.

وی افزود: نمایندگان آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران، روسیه و کره شمالی تصویب کردند که بسیار هوشمندانه تر از تحریم های قبلی است و این تحریم ها حاصل اشتباهات ما است زیرا مقام معظم رهبری هشدار می دادند حواستان باشد با دشمن سخن می گویید.

مصلحی اذعان کرد: دشمن سعی دارد در چهار محور واژه های انقلاب، مقدسات، نهادها و شخصیت ها را تغییر دهد و این تغییر همانند تغییر واژه استکبار است که تعبیر «قدرت های بزرگ» جایگزین آن شده؛ در حالی که واژه «استکبار» عقبه قرآنی دارد و از اصطلاحات امام است.

مصلحی ضمن اشاره به دیگر اهداف دشمنان تاکید کرد: هدف دیگر دشمنان اسلام تخریب نیروهای ارزشی است که بر اساس سخنان قرآن، امام و رهبر زندگی می کنند و مسیر آنها نیز ارزشی است.

وی بیان کرد: سپاه فقط یک تشکیلات نظامی نیست؛ بلکه دارای عقبه ارزشی و مقدس است و جدای رشادت های دوران دفاع مقدس، بحران و حادثه های ایجاد شده در کشور را سپاه پاسداران حل کرده است.

مصلحی ضمن اشاره به مسئله نفوذ و عواقب آن گفت: مسئله نفوذ از اهمیت بالایی برخوردار است به صورتی که نفوذ در بیت مراجع ما آخوند انگلیسی می سازد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.