سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:07 - چهارشنبه 14 اسفند 1392

همزمان با سفر نایب رئیس اول مجلس به اصفهان برگزار می شود؛

«قلم های خونین »یادواره شهدای دانشجوی شرق اصفهان

اولین یادواره شهدای دانشجوی شرق اصفهان با حضور نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی پانزدهم اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق: این یادواره که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج اکبرآقابابایی و شهدای دانشجوی شرق اصفهان در شهر هرند و به میزبانی بسیج دانشگاه علمی کاربردی این مرکز و با همکاری سایر دانشگاههای منطقه شرق برگزار می شود عنوان«قلم های خونین» را به خود اختصاص داده است.

ابوترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق سخنران ویژه این یادوراه است و مسئولان عالی رتبه استان و نمایندگان خانه ملت نیز از میهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

این یادواره در قالب ۱۱آیتم برگزار می شود که طی آن لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره)،بازسازی صحنه های جنگ، نمایش پهباد RQ170امریکایی و …. به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است پیش از برگزاری، برگه های فراخوان در قالب مسابقه بزرگ قلم های خونین به مناسبت برگزاری اولین یادواره شهدای دانشجوی شرق شهرستان اصفهان در بین تمامی دانشگاههای استان توزیع شد.

دبیر اولین یادواره شهدای دانشجوی شرق شهرستان اصفهان در این راستا اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاهها و همچنین مقابله علمی و عملی با تهاجم فرهنگی ،این فراخوان در کنار یادواره در نظر گرفته شده است.

مجتبی امینی افزود: این فراخوان در ۴ بخش پژوهشی در قالب مقاله نویسی ، بخش مجازی در قالب وبلاگ نویسی ، بخش ادبی در قالب شعر، قطعه ادبی، داستان کوتاه و خاطره گویی و همچنین بخش هنری در قالب عکس،پوستر،نقاشی،خوشنویسی و فیلمنامه نویسی در نظر گرفته شده است.

وی از نقش شهدای دانشجو در دفاع مقدس، تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه، سهم شهدای دانشجو در استحکام انقلاب اسلامی، نقش علم و مهندسی جنگ در دفاع مقدس، تاثیر تربیت اسلامی در خوسازی شهدای دانشجو و نقش فرهنگ انقلاب اسلامی بر رویکرد علمی شهدای دانشجو به عنوان محورهای این فراخوان نام برد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “«قلم های خونین »یادواره شهدای دانشجوی شرق اصفهان”

  1. صادقی گفت:

    یادواره خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.