سرویس: اقتصادی 17:09 - پنجشنبه 05 مرداد 1396

مدیرعامل سازمان میادین استان اصفهان خبر داد

توزیع گوشت کیلویی 32 هزار تومان در بازارهای روز کوثر

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری استان اصفهان گفت: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان حدود 700 لاشه گوشت مورد تائید سازمان نظام پزشکی وارد بازارهای روز کوثر شده است و با قیمت کیلویی 32 هزار تومان توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش اصفهان شرق، اصغر کشاورزراد اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در بازارهای روز کوثر20 هزار شاخه گل مریم بین شهروندان توزیع شد.

وی افزود: 20 هزار شاخه گل مریم با هدف فرهنگ‌سازی استفاده بیشتر از گل و گیاه و تأثیر مثبت آن در سلامت روحی و روانی و نشاط افراد به ویژه در زندگی‌های آپارتمان‌نشینی امروزی در بازارهای روز کوثر اهدا شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: عرضه گل و گیاه در این روز با همت و همکاری بهره‌برداران بازار مرکزی گل و گیاه اقدامی مثبت در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال بود و با هدف حمایت از  تولیدکنندگان داخلی گل و گیاه انجام گرفت.

وی ادامه داد: هدف دیگر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری از این اقدام قدردانی از مشتریانی بود که از بازارهای روز کوثر خرید می‌کنند.

کشاورزراد اضافه کرد: در همین راستا نیز در دهه کرامت طرح تخفیف ویژه‌ای برای 19 قلم جنس اساسی و مورد نیاز مردم در بازارهای روز کوثر در نظر گرفته‌ شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان حدود 700 لاشه گوشت مورد تائید سازمان نظام پزشکی وارد بازارهای روز کوثر شده است و با قیمت کیلویی 32 هزار تومان توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.