سرویس: اقتصادی 20:53 - چهارشنبه 04 مرداد 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

ضرورت تصویب لایحه مقابله با تحریم و زیاده خواهی آمریکا در مجلس/ توان کشور در برابر بدعهدی آمریکا باید ارتقاء یابد

دکتر عابدی گفت: طرح دوفوریتی مقابله به مثل با آمریکا و زیاده خواهی هایش به کمیسیون رفت و ظرف مدت ده روز پاسخ مربوطه خواهد آمد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه باید جلوی همه زیاده خواهی آمریکا را گرفت، اظهار کرد: شکی نیست که به آمریکا نمی شود اطمینان کرد و مجلس آمادگی دارد تا در اولین فرصت لایحه مقابله با تحریم و زیاده خواهی آمریکا را بگیرد.

دکتر حیدرعلی عابدی گفت: طرح دو فوریتی مقابله به مثل و برخورد با لوایح تحریم آمریکا تصویب شد و کمسیون ظرف 10 روز به طرح جواب می دهد.

وی با بیان اینکه بدعهدی آمریکا به دنیا به خوبی مشخص شده است، افزود: هدف ما این است تا بتوانیم بدعهدی آمریکا را در سطح بین المللی مشخص کنیم اگرچه برخی از رقبا عُرضه ندارند که آمریکا را تحت فشار قرار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: ما باید آمادگی کامل داشته باشیم تا در برابر زیاده خواهی آمریکا بتوان مقابله کنیم زیرا هر حکومتی بر آمریکا مسلط شود نمی تواند با نظام جمهوری اسلامی ایران کنار بیاید؛ پس ما باید راه خودمان را برویم که چگونه بتوانیم مقابل دشمن بایستیم.

وی با اشاره به رسوایی های اخیر آمریکا در رابطه با شعارهای توخالی اش در حمایت از حقوق بشر اذعان کرد: چهره آمریکا از زمان روی کار آمدن ترامپ بهتر رو شد و همچنین حمایت های بی دریغ از اسرائیل و عربستان، باعث شد تا دنیا بفهمد آمریکا جز دروغ گویی و نفاق چیزی ندارد.

دکتر عابدی با بیان اینکه ضرورت تقویت نیروی دفاعی کشور باید مد نظر باشد، گفت: وحدت درون کشور باید به گونه ای باشد تا مسئولان بتوانند در برابر زیاده خواهی دشمنان مطالبه گری کنند و به نفع کشور تمام شود.

وی ضمن بازگو کردن این مطلب که منافع کشور باید مد نظر قرار گیرد، خاطر نشان کرد: کشور ایران اگر بخواهد یقین باید منافع خودش را ارجح قرار دهد و باید بتوان برای پیشرفت کشور با جهان به جزء آمریکا و صهیونیسم ارتباط برقرار کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.