سرویس: ورزشی 14:00 - چهارشنبه 04 مرداد 1396

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان اعلام کرد

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی خواهران نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی خواهران نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان با حضور ۲۴ ناحیه از نواحی سرزمینی مقاومت بسیج استان اصفهان به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، علی پیمان‌صفت درباره برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی خواهران نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان، اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 24 ناحیه از نواحی سرزمینی مقاومت بسیج استان اصفهان به میزبانی شهر اصفهان و در محله افجد شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

وی بابیان این‌که 400 ورزشکار خواهر بسیجی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، تصریح کرد: این رقابت‌ها در 5 رشته بومی و محلی پیش‌بینی شده که امیدواریم به بهترین نحو آن را برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان درباره رشته‌های این جشنواره بیان کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های طناب‌زنی، طناب‌کشی، دال‌پلان، هفت‌سنگ و دارت برگزار می‌شود و در پایان با حکم و کاپ قهرمانی، از تیم‌های برگزیده تجلیل می‌شود.

وی بابیان‌ این‌که این رقابت‌ها برای نخستین بار و به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها احیای فرهنگ، آداب و رسوم و ریشه غنی ایرانی و ملی است که متاسفانه در چند سال گذشته با گسترش تکنولوژی  به فراموشی سپرده شده است.

پیمان صفت ادامه داد: سعی داریم ورزش‌های بومی و محلی را در بسیج احیا کنیم که نمونه آن برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی خواهران نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای قهرمانان این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: قهرمانان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشوری بسیج در آبان ماه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.