سرویس: سیاسی 08:00 - چهارشنبه 04 مرداد 1396

لاریجانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد

متناسب با رفتار آمریکایی‌ها عمل می‌کنیم/ از پتانسیل خوب هسته‌ای برخورداریم و به سرعت می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم

علی لاریجانی گفت: رفتار آمریکایی‌ها را با دقت رصد، در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس تصمیمات لازم را اتخاذ، متناسب با آنها رفتار و به سرعت در صحن آن را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش اصفهان شرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات اخیر آمریکایی‌ها بحث تازه‌ای نیست و از وقتی که سنا وارد چنین فضایی شد آنها با چالش‌هایی در داخل مواجه بودند و تحریم‌های اخیر نیز برای ایران و روسیه رصد می‌شود، متناسب با آن تصمیم‌گیری‌هایی می‌شود و یک بخشی در مجلس به شکل طرح در حال بررسی و تدوین است و بخش‌های دیگر نیز در هیأت نظارت بر برجام در حال بررسی است.

وی افزود: این نشان دهنده این است که آمریکایی‌ها در گذشته و حال بدعهدی‌هایی داشته‌اند و مخصوصاً در دوره اخیر تصور می‌کنند اگر با برجام ستیز کنند به نفعشان است ولی بیشترین ضرر را خودشان خواهند کرد و ما خیلی زود می توانیم شرایط را تغییر دهیم، ما رفتار آنها را با دقت رصد می‌کنیم و متناسب با آنها رفتارهای عملی انجام می‌دهیم و در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس نیز تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم و به سرعت در صحن آن را بررسی خواهیم کرد.

ما از پتانسیل خوب هسته‌ای برخورداریم و به سرعت می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند سطح بازرسی‌های آژانس برای آنها خوب نیست می‌توانیم کاهش دهیم و راه های مختلفی پیش روی ماست. ما متناسب با رفتار آنان تصمیم می گیریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما از پتانسیل خوب هسته‌ای برخورداریم و به سرعت می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند سطح بازرسی‌های آژانس برای آنها خوب نیست می‌توانیم کاهش دهیم و راه های مختلفی پیش روی ماست. ما متناسب با رفتار آنان تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.