سرویس: اخبار شهرستان 10:15 - سه شنبه 03 مرداد 1396

در شورای آموزش و پرورش جرقویه علیا مطرح شد؛

لزوم مشارکت والدین در امور تحصیلی فرزندان/ تلاش برای رفع محرومیت های تحصیلی جرقویه علیا

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور مدیریت جدید و سابق و با حضور اعضای این شورا در بخشداری تشکیل شد.

به گزارش اصفهان شرق، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور مدیریت جدید و سابق و با حضور اعضای این شورا در بخشداری تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا رئیس جدید آموزش و پرورش جرقویه علیا ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و تلاش های مدیریت سابق این اداره، اظهار کرد: آموزش و پرورش از دیر باز جزو مهم ترین و اساسی ترین ارکان هر جامعه ای بوده و یکی از عوامل مهم پیشرفت و ترقی جوامع پیشرفته، آموزش و پرورش کارآمد و توانمند است.

عباس تیموریان با بیان این که نظام آموزش و پرورش به شدت نیازمند مشارکت فعال اعضای جامعه به ویژه اولیاء است، ادامه داد: هر اندازه والدین در مسائل مدرسه فرزندانشان بیشتر مشارکت کنند، پیشرفت تحصیلی نیز افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به مشکلات منطقه محروم جرقویه علیا گفت: منطقه جرقویه علیا به علت بُعد مسافت از مرکز استان اصفهان دارای محرومیت های زیادی بوده که مهم ترین آن ها نبود سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و دبیران است.

رئیس جدید آموزش و پرورش جرقویه علیا ادامه داد: منطقه با وجود پراکندگی زیاد و این که بیشتر دانش آموزان به صورت متمرکز تحصیل می کنند، برای رفت و آمد به موقع آن ها باید دارای سرویس رفت و آمد باشند.

تیموریان با اشاره به این که این موضوع می تواند باعث نگرانی دانش آموزان و دبیران غیر بومی و والدین شود، تصریح کرد: باید با تعامل و همکاری و مشارکت دادن والدین و خیرین منطقه در این امر، بتوانم این مشکل را بر طرف کنیم.

در ادامه  اعضای این شورا جهت فراهم کردن تمهیدات لازم جهت سال تحصیلی جدید، مواردی را مطرح کردند تا با همکاری و تعامل بتوانند در این فرصت باقیمانده در رفع آن اقدام کنند.

اهتمام به حل مشكل ایاب و ذهاب دانش آموزان و همكاران فرهنگی، مشاركت اولیاء در ثبت نام و امور تحصیلی دانش آموزان، تكمیل مركز دارالقرآن حسن آباد، تجهیز پژوهش سرای دانش آموزی، اختصاص تجهیزات به مدارس، بازدید از كلاس های طرح اوقات فراغت و طرح هجرت و فعالیت خیریه دانش آموزی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.