سرویس: اجتماعی 12:22 - دوشنبه 02 مرداد 1396

قابل توجه مسئولان اداره راه و شهرسازی استان اصفهان؛

سقوط مرگبار خودروی پژو از پل علون آباد در کمربندی کوهپایه به اصفهان/ تصاویر

به دنبال سقوط مرگبار خودروی پژو از پل علون آباد در کمربندی کوهپایه به اصفهان، سه سرنشین خودرو جان باختند و سه نفر با امداد هوایی به اصفهان اعزام شدند.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز خودرو پژو در اتوبان کوهپایه به اصفهان (پل علون آباد) از جاده خارج و به پایین پل سقوط کرد.

مصدومان و جان باختگان این حادثه شش نفر بودند که متاسفانه سه نفر جان باختند و مصدومان حادثه توسط امداد هوایی به اصفهان اعزام شدند.

از دوقلوهای این خانواده یک دختر سه ساله جان باخت و دیگری راهی بیمارستان شد.

شهردار شهر کوهپایه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به اینکه این پل تا کنون جان چندین نفر را گرفته است و کسی نسبت به رفع مشکلات این مکان اقدام عملیاتی نکرده است، افزود: متاسفانه غیر استاندارد بودن پل علون آباد و جاده جبل تا کنون حوادث بسیاری را آفریده و چندین نفر را به کام مرگ برده است که اگر همچنان دست روی دست گذاشته شود، باید منتظر حوادث دلخراش تر باشیم.

محمد رضا مجلسی اظهار کرد: نداشتن گاردریل، نبود علائم هشدار دهنده قبل از پل و روی آن و همچنین وجود پیچ خطرناک بر روی پل از جمله مواردی است که سریعا باید توسط اداره راه و شهرسازی استان مورد بررسی و رفع کامل مشکل قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسیر کوهپایه یکی از پر تردد ترین جاده هاست و باید نسبت به واگزاری کد دیگر اورژانس به این شهر اقدام کرد، گفت: یک کد اورژانس جوابگوی شهر کوهپایه به تنهایی نیست زیرا حداقل روزانه سه ماموریت به اورژانس کوهپایه سپرده می شود که اگر حین ماموریت، حادثه ای دیگر رخ دهند باید ساعت ها به انتظار کمک نشست و می طلبد مسئولان نسبت به واگزاری کد دیگر اورژانس به این شهر اقدام شایسته انجام دهند.

شهردار کوهپایه خاطرنشان کرد: مسافت زیاد شرق اصفهان از کلان شهر باعث بروز حوادث فوتی بسیاری در هنگام وقوع حوادث جاده ای می شود و می طلبد تا اورژانس هوایی در شهر کوهپایه مستقر شود تا زمان اعزام نیرو از بیش از نیم ساعت به حداقل زمان کاهش یابد.

وی از هلال احمر، نیروی انتظامی، کلانتری کوهپایه، اورژانس و آتش نشانی شهر کوهپایه به دلیل اقدام به موقع و تلاش همه جانبه برای نجات جان حادثه دیدگان تشکر کرد.

انتهای پیام/ ش

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.