سرویس: اجتماعی 21:55 - یکشنبه 01 مرداد 1396

به دنبال قطعی و افت فشار آب در شهر کوهپایه؛

حادثه در خط انتقال آب سیان به کوهپایه علت اصلی قطعی آب اعلام شد/ رفع کامل مشکل تا ساعتی دیگر

مدیر بهره برداری آب و فاضلاب کوهپایه از تلاش همه جانبه نیروهای آب و فاضلاب خبر داد و گفت: ساعتی دیگر انتقال آب به شهر کوهپایه به حالت عادی بر خواهد گشت.

به گزارش اصفهان شرق، از ساعاتی پیش در برخی محلات شهر کوهپایه، قطعی و افت فشار آب همراه بود و به دنبال بروز این مشکل و در خواست شهروندان مبنی بر جویا شدن علت قطعی آب بر آن شدیم تا پیگیری های رسانه ای خود را آغاز کنیم.

قطع به یقین قطعی آب در فصل گرم سال، باعث ایجاد مشکلات فراتر برای شهروندان می شود و مسئولان باید به جد و با سرعت عمل بالا، به بررسی مشکلات لحظه ای و روزانه بپردازند.

یکی از شهروندان طی تماسی که با سایت خبری برقرار کرد از قطعی چند ساعته اظهار گله مندی کرد و گفت: بهتر است اطلاع رسانی دقیق تری نسبت به قطعی آب صورت گیرد تا برخی خانوارها که منبع خانگی مطلوبی برای ذخیره آب ندارند، نسبت به جمع آوری آب شرب اقدام کنند.

خبرنگار اصفهان شرق به دنبال بروز این مشکل، طی تماسی با مدیر بهره برداری اب و فاضلاب کوهپایه علت را جویا شد.

مسعود المانی حادثه در خط انتقال آب سیان به کوهپایه را علت این قطعی بر شمرد و بیان کرد: از همان دقایق اولیه حادثه، نیروهای اب و فاضلاب در محل حضور یافتند تا این مشکل به صورت کامل مرتفع شود.

وی از تلاش همه جانبه نیروهای آب و فاضلاب خبر داد و با بیان اینکه ترمیم خط لوله اتفاق افتاده است، افزود: ساعتی دیگر انتقال آب برای شهر کوهپایه به حالت عادی بر خواهد گشت و مشکل به طور کامل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.