سرویس: اجتماعی 11:03 - یکشنبه 01 مرداد 1396

خط‌ونشان پلیس برای مزاحمان و متعرضان به خانواده‌ها؛

اجرای طرح ارتقای امنیت در تفرج‌گاه‌ها از سوی پلیس اصفهان/ کیوسک‌های پلیس تقویت می شوند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت در تفرج‌گاه‌ها و پارک‌های اصفهان خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد فضای امن همراه با آرامش برای شهروندان هستیم.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای ایجاد فضای امن همراه با آرامش برای شهروندان، اظهار کرد: موضوع امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برای خانواده‌ها همیشه در دستور کار پلیس است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه مردم در دو مقطع ایام نوروز و تابستان گرایش و اقبال بیشتری در استفاده از تفرجگاه‌ها و پارک‌ها دارند، گفت: حضور پلیس در این زمان‌ها در چنین مکان‌هایی به‌صورت ویژه انجام می‌گیرد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در تابستان خانواده‌ها تا پاسی از شب در پارک‌ها حضور دارند پلیس نیز در کنار آن‌ها حضور خواهد داشت تا شهروندان بیش‌ازپیش احساس امنیت کنند و از ایام خود لذت کافی را ببرند.

سرهنگ کریمی با اشاره به استقبال بیشتر مردم از دو تفرجگاه کوه صفه و حاشیه زاینده رود به ویژه  بیشه ناژوان، اظهار کرد: طرح هایی ویژه ای توسط پلیس در این مکان ها اجرا می شود همچنین نیروهای حوزه امنیت اخلاقی در این محل ها حضور دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حضور پلیس در تفرجگاه های استان را جلوگیری از هرگونه ایجاد مزاحمت برای خانواده ها و تعرض به آن‌ها عنوان کرد و افزود: به دنبال ایجاد شرایط امن و آرامش بخش برای عموم مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به‌منظور ارتقاء امنیت تفرج‌گاه‌ها طرحی با عنوان «طرح جامع ارتقای امنیت اجتماعی» اجرا شد، همچنین امسال نیز طرح ارتقا امنیت در تفرجگاه‌ها اجرا می‌شود.

سرهنگ کریمی با تصریح اینکه با مزاحمان نوامیس مردم برخورد قطع انجام می‌گیرد، گفت: با هماهنگی که با شهرداری انجام‌گرفته شده است از حضور بی‌رویه موتورسیکلت‌ها در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها جلوگیری می‌شود، همچنین با دست‌فروش‌ها و دوره‌گردها برخورد می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تقویت کیوسک‌های پلیس و نظارت دقیق در این محل‌ها خبر داد و اظهار کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه مورد خاصی با فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند تا به‌سرعت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.