سرویس: اقتصادی 01:30 - شنبه 31 تیر 1396

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان مطرح کرد

اجرای پروژه‌های مرتبط با صنعت برق خورشیدی در شرق اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان به سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه صنعت برق و انرژی خورشیدی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در شرق اصفهان پروژه‌های بزرگی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا پیرپیران با بیان اینکه با نگاهی گذرا به وضعیت کشور و استان اصفهان به این نتیجه می‌رسیم که برق برای همه است اظهار داشت: در استان اصفهان هیچ خانواری بدون برق نیست در حالی که در جهان 3 میلیارد نفر بدون برق هستند این از افتخارات جمهوری اسلامی است و قدم‌های بسیار بزرگی در این راستا برداشته شده است.

وی ادامه داد: در گام بعدی هدف ما در بخش تولید، انتقال و توزیع است تا برق با کیفیت را به مردم ارائه دهیم، بنابراین در راستای کنترل شبکه و رسیدن به نقاط ضعف شبکه گام‌های اساسی برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: برای بالا بردن کیفیت توزیع برق و مطابق با استانداردهای جهانی بسیار از همکارانمان جان خود را از دست دادند.

وی به فعالیت سامانه 121 اشاره کرد و افزود: این سامانه برای برطرف کردن خطرات احتمالی برق است و شهروندان می‌توانند حوادث برق را به این سامانه تلفنی اطلاع دهند.

پیرپیران اضافه کرد: گرمایش زمین سبب شده تا جامعه جهانی به دنبال این باشد که از کربن استفاده نکرده و انرژی‌های جدید را به کار ببرد ما نیز باید این رویه را دنبال کنیم که خوشبختانه قدم‌های خوبی در صنعت برق کشور برداشته شده شد.

وی به سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه صنعت برق و انرژی خورشیدی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در شرق اصفهان نیز پروژه‌های بزرگی در این زمینه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: بالا بودن مصرف انرژی و پیک شبکه در ماه‌های گرم سال موجب شده که مصرف انرژی ما 6 درصد رشد داشته باشد و مصرف خانوارهای ما 3 برابر متوسط جهانی است.

وی با بیان اینکه در حالی‌ که یک درصد جمعیت جهان را داریم اما دو درصد انرژی برق دنیا را مصرف می‌کنیم، ادامه داد: مصرف انرژی به معنای هدر دادن ذخیره ملی است، صنعت ما نیاز به یک بازنگری جدی دارد و بسیج کلی همه ما در این زمینه نیاز است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.