سرویس: سیاسی 23:48 - پنجشنبه 29 تیر 1396

سردار نقدی در اردستان:

آن‌هایی که به آمریکا لبخند می‌زنند جایی جز جهنم ندارند/ استکبار جهانی در عراق به دنبال ایجاد یک صدام دیگر بود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن‌هایی که به آمریکا لبخند می‌زنند و دست دوستی به دشمنان می‌دهند جایی جز جهنم ندارند و نتیجه‌ای جز بدبختی، ذلت و گمراهی برای آن‌ها به دنبال ندارد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری سه شهید گمنام در شهر مهاباد اظهار داشت: اگر نوجوانی در ۱۳ سالگی به جبهه می‌شتابید و عاشق شهادت بود می‌دانست که از چیزی محروم نمی‌شود و در مقابل او یک بهشت جاوید است که لحظه‌ای از آن به کل دنیا می‌ارزد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هر کسی از دنیا رفت نمی‌خواهد برگردد، مگر شهدا؛ به خاطر مقامی که در آن دنیا به آن‌ها می‌دهند آرزو دارند برگردند و دوباره شهید شوند؛ شهدا در عرش خدا هستند و علما و بزرگان در روز قیامت به جایگاه شهدا غبطه می‌خورند، چرا که حقیقت را شناختند و راه را به درستی به ما نشان دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسیر امام و مسیر عبودیت پروردگار مقابله با ظلم‌، استکبار و نفرت از کفر و شرک مستکبران هست و پیام شهدا نیز ایستادن در برابر ابرقدرت‌ها است.

وی ادامه داد: تمام ابرقدرت‌های دنیا انواع سلاح‌ها را به صدام فروختند تا در مقابل این ملت بایستند، ولی مردم ایران در مقابل تمام قدرت‌های دنیا ایستادند و با همه قدرت‌های جهانی درگیر شدند و پیروز از این میدان جنگ بیرون آمدند، این به خاطر اخلاص شهدا بود.

نقدی با تأکید بر اینکه در زمان جنگ از تنهایی خود و طاغوت‌ها نترسیدیم، تصریح کرد: ای مردم اگر شما تعالی و عزت می‌خواهید پشت سر ولی فقیه حرکت کنید و با دشمنان خدا دشمن و با دوستان خدا دوست باشید.

وی با اشاره به اینکه راه امام صادق(ع) ایستاندن در مقابل کفر، شرک و مستکبران است، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که به آمریکا لبخند می‌زنند و دست دوستی به دشمنان می‌دهند و کراهت و نفرتشان را نسبت به مؤمنان، بسیج و سپاه و پیشگامان راه آزادی نشان می‌دهند جایی جز جهنم ندارند و نتیجه‌ای جز بدبختی، ذلت و گمراهی برای آن‌ها به دنبال ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه شهدا به ارمغان آورنده اسلام ناب محمدی بودند، اذعان کرد: در دوران طاغوت حتی در تهران و قم هم نمی‌شد یک رساله عملیه داشت و امکان برگزاری جلسه تفسیر نهج‌البلاغه برای اساتید دانشگاه وجود نداشت، اما امروز با درخشش این شهدای بزرگوار و ایستادگی خانواده معظم شهدا این امر محقق شده است.

وی در پایان گفت: آمریکای جنایتکار با همراهی هم‌پیمانان خود چندین سال است که تروریست‌های تکفیری را به جان امت اسلامی انداخته است تا در سوریه دولتی مطابق میل خودشان سر کار بیاورند، اما شکست خوردند؛ در عراق هم به دنبال این بودند که یک صدام دیگری درست کنند که به اسم اسلام در مقابل جمهوری اسلامی بایستند، اما در موصل و عراق شکست خوردند؛ شکست آل‌سعود در یمن را نیز شاهد هستیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.