اصفهان شرق

تشیع و تدفین شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

کدخبر: 138991
1396/04/27 در ساعت 13:00

به گزارش اصفهان شرق، سید علی قریشی ضمن اشاره به بازگشت شهدای تازه تفحص شده به اصفهان اظهار کرد: مراسم تجدید میثاق با 20 شهید دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه 28 تیرماه 96 مقارن با شب شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود؛ در همین زمان کاروان شهدا وارد شهر اصفهان شده و مراسم وداع با شهدای بزرگوار تازه تفحص شده در محل خیمه حسینی گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ 29 تیرماه مصادف با روز شهادت امام صادق(ع) از ساعت 17 مراسم تشیع شهدای والا مقام از میدان احمدآباد اصفهان به سمت گلستان شهدا برگزار و در پایان مراسم، شهدای اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان دفن و دیگر شهدا به شهرستان‌های خود باز می‌‌گردند تا در آن‌جا تدفین شوند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: اسامی شهدای شهرستان‌های استان اصفهان که صبح روز جمعه تدفین می‌شوند شهید محمود عبدالهی در چادگان، شهید مهدی صابری در شهرستان درچه، شهید محمدعلی کریمی در گلپایگان، شهید علیرضا نکونام و شهید منوچهر برزگر فرجی در شهرستان شاهین‌شهر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شایان ذکر است که شهدای اصفهانی شهید صفا حیدرماه، محمدتقی احمدی که دومین شهید خانواده است، محسن یادگاری، رسول محمدی فشارکی، شهید مصطفی اورکی شیرانی که دومین شهید خانواده است بعد از ظهر پنجشنبه در گلستان شهدا خاک‌سپاری می‌شوند.

انتهای پیام/فارس