سرویس: جهادومقاومت 18:03 - دوشنبه 26 تیر 1396

فرمانده انتظامي استان:

برخی در داخل کشور قدر شهدای مدافع حرم را نمی دانند/ ارزش و جایگاه شهدای مدافع حرم قابل وصف نیست

فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مسلم خیزاب، با اشاره به نقش حساس مدافعان حرم در حراست از حریم ولایت و نظام جمهوری اسلامی، ارزش و جایگاه شهدای مدافع حرم را غیر قابل وصف عنوان کرد.

به گزارش اصفهان شرق،  سردار عبدالرضا آقاخانی با حضور در منزل شهید مسلم خیزاب، از شهدای مدافع حرم گفت: مدافعان حرم نقش حساس و ویژه ای در حراست از حریم ولایت و نظام جمهوری اسلامی دارند و باید قدر این عزیزان را بیشتر بدانیم.

وی با بیان اینکه ارزش و جایگاه شهدای مدافع حرم قابل وصف نیست اظهار داشت: اگر امروز مرز های ما از امنیت بالائی برخوردارند و گروه های تروریستی جرأت نفوذ به داخل کشور را ندارند به خاطر جانفشانی و فداکاری مدافعان حرم در آن سوی مرزهاست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخی در داخل کشور قدر این عزیزان را نمی دانند و زمزمه هائی مبنی بر اینکه چرا باید نیروی مستشاری به عراق و سوریه بفرستیم شنیده می شود گفت: چنین افرادی در دوران دفاع مقدس هم بودند و مردم را نسبت به مقاومت در برابر تجاوز عراف ناامید می کردند، اما مردم ما همانطور که در آن زمان به آنها توجه نمی کردند امروز هم به این حرف ها و زمزمه ها اهمیتی نمی دهند.

سردار آقاخانی، نظام جمهوری اسلامی را مقدمه حکومت حضرت ولی عصر (عج) عنوان کرد و گفت: مدافعان حرم در خارج از مرزها و نیروهای انتظامی در داخل کشور از حرم و حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و حراست می کنند و هیچ ترسی هم از شهید شدن در این راه ندارند چرا که می دانند مسیری که انتخاب کرده اند مسیر مقدسی است.

فرمانده انتظامی استان شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: از خداوند می خواهیم که به ما کمک کند تا در مسیری که شهدا رفتند باقی بمانیم و بتوانیم روز به روز در پشتیبانی از ولایت و پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی قدم های بیشتری برداریم.

آقاخانی همچنین با مثبت عنوان کردن ابتکار خانواده شهید مسلم خیزاب در تبدیل منزل وی به موزه ای از آثار بجا مانده از این شهید گفت: کار صورت گرفته در نوع خود بسیار جذاب و بی نظیر است و می تواند برای کسانی که از منزل این شهید بازدید می کنند تاثیرگذار باشد.

گفتنی است، در این دیدار که معاون اجتماعی و رئیس امور ایثارگران فرماندهی انتظامی استان نیز حضور داشتند، خانواده شهید یک جلد کلام الله مجید را به رسم یادبود به سردار آقاخانی هدیه کردند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.